ماجراها و جنجال های خانواده مایلی سایرس؛ شوهر دزدی رابطه مادر و دختر را شکرآب کرد!

خانواده سایرس بهتر از هر کسی می دانند که جدایی می تواند برای کسب و کار مفید باشد.

ماجراها و جنجال های خانواده مایلی سایرس؛ شوهر دزدی رابطه مادر و دختر را شکرآب کرد!

بیش از ۳۰ سال پس از این که بیلی ری سایرس، خواننده کانتری با ترانه Achy Breaky Heart  موفقیت زیادی کسب کرد، دخترش مایلی سایرس با ترانه جدایی اش به نام Flowers رکوردهای پخش آنلاین را شکست که طبق گزارش ها درباره جدایی‌ او از همسر بازیگرش، لیام همسورث استرالیایی است.

اما بعید است که جدیدترین درام عاشقانه خانواده سایرس موضوعی برای نوشتن ترانه باشد.

متریال تیش سایرس، همسر سابق بیلی ری و مادر مایلی، متهم به «دزدیدن» همسر جدیدش دامینیک پرسل، بازیگر بریتانیایی تبار، از کوچکترین دخترش نوآ است.

یکی از اعضای این خانواده در مصاحبه ای با مجله Us Weekly  گفته که تیش ۵۶ ساله با نوآ ۲۴ ساله بر سر پرسل ۵۴ ساله دعوا کرده است.

در حالی که نوآ با دامینیک قرارهای عاشقانه داشت، تیش برای جلب توجه دامینیک تلاش می کرد.

مشکلات بین نوآ و تیش بسیار فراتر از آنچه که مردم فکر می کنند است. نوآ از این که تیش دامینیک را از او دزدیده، بسیار ناراحت است.

این اظهارات توضیح‌دهنده عدم حضور نوآ و برادرش، بریسون سایرس، در تابستان سال ۲۰۲۳ در مراسم عروسی مادرشان با پرسل در عمارت مایلی در مالیبو هستند.

تاکنون هیچ یک از اعضای این مثلث عشقی عجیب اظهار نظری در این باره نکرده اند.

در همین حال، تیش سایرس، تهیه‌کننده و تاجر که از زمانی که دخترانش شروع به اجرای موسیقی کردند، مدیریت برنامه‌های آن ها را برعهده داشته، در اوایل این ماه در پادکستی ادعا کرده که برای مدت ها عاشق پرسل بوده است.

او گفته که بعد از دیدن پرسل در سریال درام تلویزیونی  فرار از زندان  (Prison Break)، او را در اینستاگرام دنبال کرده است.

در سال ۲۰۱۶ تیش به پرسل پیام داده و گفته بود:

فکر می کنم تو فوق العاده باحالی. کارت عالی است.

رابطه عاشقانه آن ها زمانی آغاز شد که ۶ سال بعد در سال ۲۰۲۲، اندکی پس از درخواست طلاق تیش از بیلی ری سایرس، با پرسل تماس گرفت و به او پیشنهاد داد که ظاهراً برای گفتگو در مورد یک پروژه تلویزیونی با یکدیگر ملاقات کنند.

پرسل به او گفت که به او علاقه دارد و در پادکست فاش کرد که آن ها برای صرف ناهار بیرون رفتند و و بعداً پیام‌های محبت‌آمیزی به یکدیگر ارسال کردند.

تیش اصرار داشت که پس از جدایی اش از بیلی ری از ازدواج مجدد منصرف شده، اما نظرش توسط این بازیگر تغییر کرد.

من حتی نمی توانم به شما بگویم که او چقدر شگفت‌انگیز است. بهترین زندگی را در کنارش دارم.

اما به زودی مشخص شد که ممکن است این تمام ماجرا نباشد. زمانی که نه نوآ و نه برادرش در مراسم عروسی مادرشان در ماه آگوست سال ۲۰۲۳ شرکت نکردند و طرفداران مایلی حدس می‌زدند که مشکلی پیش آمده است.

در آن زمان، برخی از افراد نزدیک به این خانواده اصرار داشتند که این دو خواهر و برادر به دلیل مشغله های کاری خود نتوانسته‌اند که در مراسم عروسی شرکت کنند. اما نوآ این ادعا را با انتشار عکس‌هایی از خود و برادرش در شعبه‌ای از هایپرمارکت والمارت رد کرد.

برخی از منابع نزدیک مدعی شده اند که نوآ به مراسم عروسی دعوت نشده بود و حتی مایلی نگهبانان مسلحی را بیرون از خانه اش قرار داده بوده تا جلوی خواهرش که در همان نزدیکی زندگی می کند را بگیرند.

این خبر تنها چند هفته پس از آن منتشر شده که به نظر می رسید مایلی ۳۱ ساله پدرش را در مراسم اهدای جوایز گرمی نادیده می گیرد. او هنگام دریافت جایزه و نام بردن لیست بلندبالایی از کسانی که می‌خواست از آنها تشکر کند، از بیلی ری که مطمئناً تأثیرگذارترین چهره موسیقی در سال‌های اولیه‌ حرفه‌اش بوده، نامی نبرد.

منابع نزدیک به مایلی می گویند که او از رفتار پدرش در پایان ازدواج ۳۰ ساله اش با مادرش ناراحت است.

به گفته یکی از منابع نزدیک، در حالی که «مایلی به دنبال صلح و آرامش است»، با پدرش بحثی داشته و هر دوی آنها اکنون «ناراحت» هستند و انتظار عذرخواهی از دیگری را دارند.

منابع نزدیک به بیلی ری اصرار دارند که او بارها سعی کرده تا رابطه اش را با دخترش بهتر کند.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۷۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت