پاسخ محسن یگانه به اتهام نوازنده‌ای که مهاجرت کرد

سرنا_پس از آنکه ایمان جعفری پویان در مصاحبه‌ای گفت محسن یگانه با او به‌عنوان نوازنده گروهش برخورد مناسبی نداشته است، یگانه به این اتهام پاسخ داد.

پاسخ محسن یگانه به اتهام نوازنده‌ای که مهاجرت کرد

چندی پیش فیلمی از ایمان جعفری پویان نوازنده ساکسوفون منتشر شد که به ترکیه مهاجرت کرده است و برای گذران زندگی کنار خیابان ساز می‌زند. او که در ارکستر محسن یگانه، رضا صادقی و زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر ساز زده، نوازنده حرفه‌ای ساکسیفون است.

بخوانید : یک نوازنده: رکوردهایم رسانه‌ای نشد اما ویدئوی گدایی‌ام نقل مجالس شده!

ببینید : ویدئویی تلخ از هنرنمایی نوازنده برجسته ایرانی در خیابان‌های ترکیه

او در صحبت‌هایی در خصوص محسن یگانه اینطور گفته است که یک‌بار زمانی که در ارکستر محسن یگانه ساز می‌زدم، نوازنده گیتار گروه هم اسم‌شان "علی جعفری" بود. به محسن یگانه گفتم وقتی ما را معرفی میکنی درست معرفی کن. من برادرم هم اسمش علی است و مردم اشتباه می‌گیرند. محسن یگانه به من گفت: "مگر شما را کسی می‌شناسد؟! اندازه شما مگر چقدر است؟! کسی شما را نمی‌شناسد."

اما محسن یگانه در جوابیه‌ای اینطور گفته است که: این ادبیات من با نوازنده گروهم نبوده و نیست.

محسن یگانه در پاسخ به اظهارات ایمان جعفری پویان گفت: "ایمان جعفری در مورد آهنگهایی که می ساخت می آمد از خودم نظر میپرسید.تا قبل از خروجش از ایران در برخوردهایی که داشتیم این صحبت ها مطرح نبود. این حرفها از پایه دروغ و فقط از سر عصبانیت است که آن هم به اقتصاد بد ارتباط دارد نه من. ضمن اینکه حتی هزار تومان بدهی یا دیرکردی از من نداشته و آنهایی که من را میشناسند میدانند که این ادبیات من با نوازنده گروهم نبوده و نیست."

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۸۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت