ساسی مانکن، فقط یک حاشیه‌ساز است

سرنا_مدیر اجرایی خانه موسیقی اعتقاد دارد چیزی که ساسان حیدری‌یافته دنبال می‌کند، معروف‌شدن از طریق حاشیه‌سازی‌ است که فضای مجازی ایران، بهشت این کار است.

ساسی مانکن، فقط یک حاشیه‌ساز است

حمیدرضا عاطفی، پژوهشگر، فعال هنری و مدیر اجرایی خانه موسیقی، ساسان حیدری یافته (معروف به ساسی) را یک حاشیه‌ساز دانست که از خلاء فرهنگی عرصه موسیقی کشور، سوء‌استفاده می‌کند.

او در توضیح این وضعیت گفت: «هنگامی که همه درها و حتی روزنه‌ها را بر موسیقی ذی‌قیمت می‌بندیم، طبیعتا در حال بازکردن راه برای آثار بی‌ارزشیم. گوش کودکان ما، هم‌چون ضمیرشان، الواح سفیدی است که می‌توان بهترین‌ها را بر آن نقش زد و ایراد ماست اگر این لوح را در خاموشی و سکوت، سفید رها کرده‌ایم. پس اکنون در نوجوانی‌شان هر نقشی بر آن بنشیند، تنها باید خود را شماتت کنیم و نه دیگری را.»

او تاکید کرد: «این خواننده از خلاء موجود سوءاستفاده کرده است و شک نکنید اگر این خلاء نبود، هزاران ویدئو مشابه نیز نمی‌توانست نگران‌مان کند. معروف‌شدن از طریق حاشیه‌سازی چیزی‌ است که این جوان به دنبال آن است و ایران بهشت حاشیه‌سازانی‌ست که در جست‌وجوی معروف‌شدن هستند. این راهی‌ است که همگان آن را آموخته‌اند و هر زمان می‌بینند که از راه درست به شهرت نمی‌رسند، شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند و در پی آن فالوئر بیشتر و ثروت بیشتری به‌دست می‌آورند که می‌توان آن را هِبه مسئولین ما به آن‌ها دانست.»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۸۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت