حمید هیراد از بیمارستان مرخص می‌شود

سرنا_حمید هیراد، خواننده پاپ کشورمان که به دلیل ابتلاء به کرونا، بیش از یک هفته در بیمارستان بستری شده بود، امروز ـ یکشنبه ـ ۱۹ اردیبهشت ماه از بیمارستان مرخص می‌شود و ادامه درمان وی در منزل پیگیری خواهد شد.

حمید هیراد از بیمارستان مرخص می‌شود

موسسه فرهنگی هنری آوازی نو که مسوولیت انتشار خبرهای هیراد را در این مدت عهده دار بوده است، درباره این خبر نوشت: «ضمن تشکر از پیگیری‌های هواداران عزیز و جامعه موسیقی، درخصوص روند درمان آقای هیراد به اطلاع می‌رساند، به دعای خیر شما عزیزان و زحمات کادر پزشکی محترم بیمارستان شریعتی، روند درمان ایشان رو به بهبود و رضایت بخش بوده است. لذا با صلاحدید تیم پزشکی امروز ایشان از بیمارستان ترخیص و ادامه درمان در منزل صورت خواهد گرفت.»

حمید هیراد خواننده جوان کشورمان شنبه ـ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ـ با علائم ابتلاء به کوویدـ۱۹ به پزشک مراجعه کرد و پس از انجام تست‌های اولیه مشخص شد که او مبتلا به ویروس کرونا است. او که بیش از چهار است با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند، به تازگی مرحله جدیدی از شیمی درمانی را گذرانده بود. او فروردین ماه امسال پنجمین قطعه از آلبوم «راز» را با تنظیم فرشاد یزدی منتشر کرد. همکاری با مسابقه خوانندگی «یک، دو، صدا» رادیو، به عنوان داور هم از دیگر فعالیت‌های اخیر این خواننده محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت