لیدی گاگا: بعد از تجاوز منجر به حاملگی در هم شکستم

سرنا_لیدی گاگا، خواننده آمریکایی گفته که بعد از یک تجاوز جنسی منجر به حاملگی، روح و روانش در هم شکسته است.

گاگا دو سال پیش در پی طرح اتهامات جنسی علیه آر کلی، ستاره موسیقی، نسخه اجرای مشترک خود با او را پاک کرد.

گاگا می‌گوید زمانی که ۱۹ ساله بوده، یک تهیه کننده موسیقی به او گفته اگر لباس‌هایش را در نیاورد، آینده کاری‌اش را از بین می‌برد. و سپس به او تجاوز کرده است.

بیشتر بخوانید: پس از پاک شدن از اتهام تجاوز، کوین اسپیسی به دنیای سینما بازگشت

بیشتر بخوانید: بازیگران بداخلاقی که هیچکس دوست ندارد با آن‌ها کار کند

لیدی گاگا درباره تهیه‌کننده‌ای که به او تجاوز کرده، گفته "من را باردار گوشه‌ای رها کرد... چون حالت تهوع داشتم و استفراغ می‌کردم."

او می‌گوید سال‌های بعد او دچار "فروپاشی روانی کامل" بوده و به دلیل ضربه روحی شدید از "توهم توطئه یا پارانویا" رنج می‌برده است.

گاگا که نام اصلی‌اش استفنی جرمانوتا است، در اولین قسمت برنامه اپرا وینفری با عنوان "منی که نمی‌توانی ببینی" حضور یافته و این تجربه را تعریف کرده است. این برنامه با همکاری شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا، برای تلویزیون اپل تهیه شده و هدفش آگاهی‌رسانی درباره مشکلات و بیماری‌های روحی است.

لیدی گاگا در طول برنامه وقتی داشت درباره تعدی جنسی صحبت می‌کرد دچار تاثر شدید شد و اشک‌هایش فرو ریخت. تجاوز وقتی اتفاق افتاده که لیدی گاگا تازه وارد عرصه موسیقی شده بود.

"من ۱۹ ساله بودم و در حوزه موسیقی کار می‌کردم. تهیه کننده گفت 'لباست را دربیار'."

او اینطور به خاطر می‌آورد که گفته نه، و آنجا را ترک کرده است: "آنها گفتند که تمام سابقه موسیقی من را می‌سوزانند. و کوتاه هم نیامدند."

"دست از اصرار برنداشتند و من فقط خشکم زده بود و من.... حتی یادم نمی‌آید."

اکنون که او زنی ۳۵ ساله است می‌گوید هیچ وقت نام آزارگرش را فاش نخواهد کرد.

"من جنبش #من_هم را درک می‌کنم. می‌دانم که بعضی‌ها با این حرکت احساس راحتی می‌کنند اما من اینطور نیستم. و دیگر نمی‌خواهم هیچ وقت با آن شخص روبه‌رو شوم."

او به خاطر می‌آورد که بعد از آن اتفاق بدنش کاملا بی‌حس شده و احساس کرختی می‌کرده و درد را حس نمی‌کرده است.

لیدی گاگا اولین بار در سال ۲۰۱۴ موضوع تجاوز را مطرح کرد و در بعضی از ترانه‌هایش هم به این موضوع اشاره کرد. یکی از این ترانه‌ها با عنوان "هانتینگ گراند" موسیقی زمینه مستندی بود که درباره آزار و تعدی جنسی ساخته شد و در سال ۲۰۱۶ برای اسکار نامزد شد.

منبع: بی بی سی

کد مطلب: ۲۰۷۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت