لوریس چکناواریان: تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم

سرنا_لوریس چکناواریان با یادآوری خاطراتی از زنده یاد علی مرادخانی، خطاب به او گفت: «تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم.»

لوریس چکناواریان: تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم

لوریس چکناواریان ـ رهبر ارکستر و آهنگساز ـ در پی درگذشت علی مرادخانی ـ معاون سابق هنری و مدیر موزه موسیقی ـ در روز دوشنبه (۱۷ خردادماه)، پیام تسلیتی در قالب یک ویدیو در حساب رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

لوریس چکناواریان در این ویدیو عنوان می‌کند: «خبر درگذشت دوست و برادر خوبم جناب آقای علی مرادخانی را شنیده‌ام و بسیار بسیار متأثر شده‌ام. تسلیت می‌گویم و از خداوند عشق و بزرگ آرزوی صبر و تحمل برای خانواده عزیز او دارم. ۲۰ سال پیش جناب آقای مرادخانی مرا به ایران دعوت کردند و اولین بار به صورت کامل اپرای «رستم و سهراب» را در تالار وحدت اجرا کردم. در دوران خود ایشان نیز در تالار وحدت کنسرت‌ها و اجراهای زیادی داشتم. ایشان واقعا خدمت بزرگی در راه موسیقی ایران انجام دادند.

آقای مرادخانی موزه موسیقی را تأسیس کردند که یک خدمت بزرگ و تاریخی برای کشور ما است و این موزه در تمام دنیا درجه یک است. از ایشان برای زحماتشان تشکر می‌کنم. روحش شاد. به قول قدیمی‌ها تو رفتی و برنمی‌گردی ولی ما می آییم تو را می‌بینیم.»

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۹۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت