سام و نادر مشایخی گرفتار کرونا شدند/ حال نامساعد برادر

نادر مشایخی، موسیقی‌دان و آهنگساز شناخته شده کشورمان (و فرزند زنده‌یاد جمشید مشایخی)، از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد.

سام و نادر مشایخی گرفتار کرونا شدند/ حال نامساعد برادر

نادر مشایخی درباره ابتلای خود به بیماری کووید ۱۹ توضیح داد: «من طی روزهای گذشته موفق به تزریق دوز دوم واکسن هم شدم اما این بیماری مهلک و فریب دهنده با وجود این‌که واکسن هم تزریق کردم، من و تعدادی از اعضای خانواده از جمله برادرم (سام مشایخی) را درگیر کرد که در این چارچوب متاسفانه حال برادرم چندان مساعد نیست. من هم که از خانه بیرون نمی‌توانم بیایم و باید استراحت دائم داشته باشم.»

وی افزود: «متاسفانه پس از گرفتاری‌ها و پیگیری‌های فراوانی که داشتیم نتوانستیم برای بستری شدن برادرم بیمارستانی را پیدا کنیم. اما بالاخره به کمک تعدادی از دوستان و پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم برادرم را در بیمارستان آتیه تهران بستری کنیم. البته تا به امروز ۷۰ درصد ریه وی درگیر ویروس شده و امیدوارم به همت تیم پزشکی و دعای خیر مردم او و همه بیماران درگیر ویروس از تخت بیمارستان‌ها مرخص شوند.»

نادر مشایخی افزود: «نکته قابل توجه، این‌جاست که اگر ما نمی‌توانستیم تا به امروز بیمارستان را پیدا کنیم، احتمال خطر برای برادرم بسیار بیشتر می‌شد. به هرحال امیدوارم فضای عمومی کشور به سمت و سویی برود که دیگر شاهد این اتفاقات تلخ که همه ما را درگیر کرده نشویم.»

 

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۵۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت