آیا رضا صادقی هم قصد مهاجرت از ایران را دارد؟

در سال‌های اخیر با بالا گرفتن مشکلات اقتصادی و اجتماعی، خوانندگان و موزیسین‌های زیادی کشور را ترک کرده‌اند.

آیا رضا صادقی هم قصد مهاجرت از ایران را دارد؟

در این میان همیشه هم شایعاتی درباره احتمال مهاجرت رضا صادقی مطرح بوده است.

حتی رضا صادقی هم قصد مهاجرت دارد

او به تازگی در استوری اینستاگرام خود متنی را منتشرکرده که احتمال مهاجرتش از کشور را تقویت می‌کند. این خواننده پاپ کشورمان نوشته است: «از یه جا به بعد، دیگه فقط چمدونت می‌مونه و بلیط... به اونی که منتظر فرصت میشینه تا روحت رو لگد کنه، تا تمام کثافت افکارش رو روت بالا بیاره، اونی که دنبال بهانه است تا هرچی، هرجا جرات نکرد بگه رو به تو بگه و اگر جوابشو بدی میگن از تو بعیده، نمیگن هموطن. من وطنم رو در خودم می‌کارم و با خودم میبرمش...»

البته رضا صادقی پیشتر نیز اظهار نظرهای مشابه در این باره داشته است و به نظرمی رسد تمایل به رفتن از ایران دارد. مثلا او در ماجرای جنجال طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی که در دستور کار مجلس بود گفته بود: «اونی که با طرح صیانت موافق هست، اعتقادشه و باید بهش احترام گذاشت، یاد بگیریم که مخالف ما الزاما دشمن ما نیست، فقط هم‌عقیده نیستیم.»

حتی رضا صادقی هم قصد مهاجرت دارد

ظاهرا انتقادات تند و تیزی از این موضع صادقی صورت گرفت که نهایتا او یکی از حملات به خود را منتشر کرد و نوشت: «این توهین و امثال این، فقط بخاطر اینه که تحمل عقاید هم رو نداریم... به نظرتون اینها دلایل خوبی نیست واسه رفتن؟»

به هر حال آنچه که مشخص است اینکه شرایط برای برخی از هنرمندان به گونه‌ای رقم خورده که تصمیم گرفته‌اند از کشور بروند. به تازگی نیز سینا سرلک خواننده‌ی موسیقی سنتی و پاپ کشورمان به آمریکا مهاجرت کرده است. اما بحث مهاجرت رضا صادقی نیز مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آن‌ها را در پی داشته است.

یکی از کاربران در این باره نوشته است: «رضا صادقی هم یه استوری گذاشته که به نظر میرسه دیگه مهاجرتش قطعیه. چند وقتی بود صحبتایی می‌کرد در مورد مهاجرت».

حتی رضا صادقی هم قصد مهاجرت دارد

کاربر دیگری گفته است: «‎مسئله انتخاب مهاجرت از ایران مثل مهاجرت از کشورهای دیگه فقط اقتصادی یا یه سری مسائل کوچیک و بزرگ شخصی نیست. این آدم ممکنه درآمدش نصف بشه، اما زندگی بچه‌اش رو نجات بده».
دیگری نوشت: «چه غم‌انگیز که حتی رضا صادقی هم داره حرف از مهاجرت میزنه».

یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «گویا رضا صادقی هم داره رفتنی می‌شه حق داره».

منبع: روزنامه آفتاب یزد

کد مطلب: ۳۵۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت