انتشار آلبوم جدید گروه موسیقی «آبا» پس از ۴ دهه توقف

اعضای گروه موسیقی «آبا» روز پنجشنبه اعلام کردند که پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از توقف فعالیت هنری مشترک یک آلبوم جدید را منتشر خواهند کرد.

انتشار آلبوم جدید گروه موسیقی «آبا» پس از ۴ دهه توقف

این گروه سوئدی که در دهه ۱۹۷۰ به شهرت رسید یکی از موفق‌ترین گروه‌های تاریخ موسیقی پاپ محسوب می‌شود. چهار عضو گروه «آبا» در سال ۱۹۸۲ به همکاری با یکدیگر خاتمه داده بودند.

آلبوم جدید گروه «آبا» که اعضای آن اکنون بین ۷۱ تا ۷۶ سال دارند قرار است روز پنجم نوامبر (۱۴ آبان) منتشر شود. چهار عضو این گروه همچنین در نظر دارند ۲۲ ترانه خود را ماه مه آینده با استفاده از فناوری هولوگرافی (تمام نگاری) در کنسرتی در لندن اجرا کنند. هولوگرام‌ها یا شمایل‌های مجازی اعضای گروه «آبا» قرار است در جریان این کنسرت آنها را با چهره‌های جوان مانند دوران اوج شهرتشان در دهه ۱۹۷۰ نشان دهد.

هواداران «آبا» این گروه را با ترانه‌هایی مانند «ملکه رقصان» (Dancing Queen) و «واترلو» (Waterloo) به یاد می‌آورند. گروه «آبا» در سال ۱۹۷۴ با ترانه «واترلو» برنده رقابت یوروویژن شده بود.

آلبوم جدید این گروه «سفر» نام دارد. فروش بلیت‌های کنسرت «آبا» با شمایل‌های مجازی قرار است روز سه‌شنبه آغاز شود. کنسرت گروه «آبا» قرار است روز ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ (ششم خرداد ۱۴۰۱) در لندن برگزار شود. گروه «آبا» پس از آن قرار است کنسرت‌های مشابه دیگری نیز برگزار کند.

منبع: یورونیوز

کد مطلب: ۳۵۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت