حکم جدید دادگاه درباره شکایت بریتنی از پدرش

قاضی دادگاهی در آمریکا قیمومیت حقوقی پدر بریتنی اسپیرز برای کنترل امور مالی این خواننده را معلق کرده است. خانم اسپیرز پدرش را به سال ها بدرفتاری با خود متهم کرده است.

حکم جدید دادگاه درباره شکایت بریتنی از پدرش

جیمی اسپیرز در سال ۲۰۰۸ به عنوان سرپرست بریتنی اسپیرز تعیین شد که در خلال نگرانی در مورد سلامت روان این خواننده بود. قاضی این نقش را به فردی که خانم اسپیرز تعیین کرده سپرد.

جیمی بریتنی اسپیرز پیشتر در ماه جاری در دادگاهی در لس آنجلس برای پایان دادن به دوره قیمومیت ۱۳ ساله خود بر دخترش که باعث نظارت بر زندگی و امور مالی او شده بود، اقدام کرد. او گفته بود این حق دخترش است که دادگاه اکنون به طور جدی بررسی کند که این قیمومیت دیگر لازم نیست.

خانم اسپیرز در دو سال اخیر دو بار برای حذف این نقش پدرش اقدام کرده بود.

هواداران خانم اسپیرز در اطراف جهان در طول این مدت با هشتگ بریتنی را رها کنید از او حمایت می کردند.

برای افرادی که خود شخصا قادر به گرفتن تصمیم نیستند - مثلا افراد مبتلا به خردسودگی یا سایر بیماری های روان - دادگاه می تواند برای آنها سرپرست تعیین کند.

این سرپرستی در مورد خانم اسپیرز به دو قسمت تقسیم می شود. یکی مربوط به دارایی ها و امور مالی او و دیگری برای او به عنوان یک شخص است.

جیمی اسپیرز از سال ۲۰۰۸ نقش قیمومیت دخترش را به عهده داشت.

آقای اسپیرز در سال ۲۰۱۹ به دلیل مشکلات سلامتی از نقش نظارت بر مسائل شخصی دخترش کناره‌گیری کرد، اما همچنان بر ترتیبات حرفه ای و مالی او نظارت داشت.

قاضی برِندا پنی روز گذشته در دادگاهی در لس آنجلس رسما به سرپرستی جیمی اسپیرز بر امور بریتنی پایان داد، اما سرپرستی یک حسابدار که تیم حقوقی خانم اسپیرز انتخاب کرده را حفظ کرد. آقای اسپیرز استدلال کرده بود که این حسابدار به نام جان زابِل برای نظارت بر ۵۹ میلیون دلار دارایی این خواننده واجد شرایط نیست.

وکلای این خواننده همچنین خواستار تشکیل جلسه استماع دیگری ظرف ۳۰ تا ۴۵ روز شدند تا در مورد لغو کامل قیمومیت خانم اسپیرز تصمیم گیری شود.

این ستاره پاپ اخیرا رابطه با پدرش را "ظالمانه" توصیف کرده و گفته بود تا زمانی که امور مالی و حرفهای او تحت نظر پدرش است حاضر نیست برنامه اجرا کند.

اسپیرز گفته بود که پدرش تهدید کرده است که در صورت عدم توجه به خواسته هایش، او را از ملاقات فرزندانش باز خواهد داشت.

منبع: بی بی سی

کد مطلب: ۳۵۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت