تمدید مهلت ارسال آثار به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

با توجه به درخواست‌ راه‌یافتگان به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، زمان ارسال آثار تا ۳۰ آبان تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان موسیقی کشور به صورت مجازی و در چهار بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک»، «موسیقی نواحی ایران» و «آهنگسازی» برگزار می‌شود. در داوری مرحله اول این دوره از جشنواره،۱۱۲۰ نوازنده و خواننده به مرحله نهایی راه یافتند که بنا بر تقاضای آن‌ها، مهلت ارسال آثار به مرحله نهایی تا ۳۰ آبان‌ماه تمدید شد. راه‌یافتگان به مرحله نهایی می‌بایست آثار خود را براساس رپرتوار تعیین‌شده  تا تاریخ ۳۰  آبان در سامانه بامک بارگذاری کنند.

گفتنی است این زمان دیگر تمدید نخواهد شد و پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیئت‌های داوری، اسامی منتخبین در اختتامیه جشنواره اعلام می‌شود.

اسامی برگزیدگان بخش‌های موسیقی نواحی، آهنگسازی و آفرینش در تکنوازی به‌واسطه تک‌مرحله‌ای بودن این بخش‌ها، همانند بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیک در اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اعلام خواهد شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا پانزدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان همانند سال گذشته، به صورت مجازی برگزار می‌شود. هرگونه تغییر احتمالی در روند برگزاری جشنواره از سوی روابط عمومی، سایت رسمی جشنواره  اعلام خواهد شد.

 

کد مطلب: ۳۵۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت