افشاگر‌ی‌های ادل در مصاحبه با اپرا + عکس های جدید از ادل و نامزدش و اوپرا وینفری

«ادل» در مصاحبه با «اپرا وینفری» صادقانه از تجارب شخصی و حرفه‌ای خود در چند سال اخیر گفت.

افشاگر‌ی‌های ادل در مصاحبه با اپرا + عکس های جدید از ادل و نامزدش و اوپرا وینفری

این خواننده ۳۳ ساله در یک ویژه‌برنامه تلویزیونی تحت عنوان «اجرای یک شبه ادل» (Adele One Night Only) برای شبکه سی‌بی‌اس مقابل اپرا نشست از همسر سابق خود «سایمون کونکی»، رابطه تیره و تار خود با پدرش، کاهش وزن جنجالی و بسیاری مسائل دیگر گفت.

افشاگر‌های ادل در مصاحبه با اپرا

اجرای ادل در لس‌آنجلس با حضور ستارگان پرشماری، چون «سلنا گومز»، «لیزو»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «دووین وید»، «گابریل یونیون»، «کریس جنر»، «دریک»، «ملیسا مک‌کارتی»، «سث روگن»، «گوردون رمزی»، «ایوا دوورنی»، «آرون پل» و بسیاری دیگر در بخشی از این ویژه‌برنامه گنجانده شده بود. این مطلب برگفته از از وب سایت سی نما است و در ادامه مهم‌ترین افشاگری‌های ادل در این مصاحبه آمده است:

افشاگر‌های ادل در مصاحبه با اپرا

منبع الهام غیرقابل توضیح

ادل می‌گوید نمی‌تواند توضیح دهد که موسیقی‌اش از کجا سرچشمه می‌گیرد. او اگرچه بعضی از محبوب‌ترین ترانه‌های تاریخ این هنر را خوانده، اما اعتراف می‌کند که قدرت موسیقایی او همچنان برای خودش یک معماست: «عجیب است، چون فکر نمی‌کنم در زندگی واقعی انسان چنان عمیقی باشم.»

چنگ‌زنی به ریسمان آسیب‌پذیری

ادل می‌گوید: «موسیقی در وضعیت‌های گوناگون به من کمک می‌کند، و مایلم همین تأثیر را بر روی مردم داشته باشد… تا به یاد بیاورند که تنها نیستند.» او ادامه می‌دهد: «لحظاتی بود که در حال نوشتن یک آهنگ بودم، یا در حال گوش دادن دوباره به اثری و فکر می‌کردم: «شاید این موضوع بیش از حد خصوصی باشد. اما هیچ‌چیز به اندازه آنچه در این دو یا سه سال گذشته پشت در‌های بسته بر من گذشت ترسناک نیست؛ بنابراین نمی‌ترسم.»

افشاگر‌های ادل در مصاحبه با اپرا

شرمندگی از ازدواج ناموفق

ادل می‌گوید به خاطر جدایی‌اش از سایمون کونکی «شرمنده» است: «شاید حالا به نظر نرسد، می‌دانید، مثل این است که با ازدواج و سپس جدایی سریع بی‌احترامی کرده باشم. شرمنده‌ام که نتوانسته‌ام ازدواج موفقی داشته باشم.»

انجلو نجات‌بخش

ادل می‌گوید سایمون و پسرش انجلو نجات‌بخش زندگی‌اش بوده‌اند: «راستش را بخواهید فکر می‌کنم سایمون شاید نجات‌بخش من بوده. او در لحظه‌ای خاص وارد زندگی من شد، ثباتی که او و انجلو به من دادند، هیچ‌کس دیگری نمی‌توانست ببخشد. به‌ویژه در آن مقطع از زندگی‌ام، بسیار جوان بودم، و فکر می‌کنم در همه آن مسائل گمگشته می‌شدم.»

پدر، دختر، کشمکش

ادل نگاهی می‌اندازد به رابطه پرتنش خود با پدرش و می‌گوید «بزرگ‌ترین زخم» زندگی‌اش در دوران کودکی «عدم حضور و تلاش» این مرد بوده است. این رابطه بر تمامی روابط دیگر زندگی خواننده تأثیر می‌گذارد: «هیچ انتظاری از هیچ‌کس نداشتم، چون به‌واسطه پدرم چنین یاد گرفته بودم. دلیل اینکه رابطه‌ای کاملاً عاشقانه با یک فرد نداشته‌ام او بوده.»

افشاگر‌های ادل در مصاحبه با اپرا

ادل با این حال در چند سال اخیر رابطه خود با پدرش که بیمار شده بود و آوریل امسال درگذشت را اصلاح کرد. او توضیح می‌دهد که گوش دادن به ترانه‌هایش برای پدرش «به‌شدت دردناک» بوده است: «وادارش کردم گوش دهد، و هر دو گریه کردیم؛ و بعد اینکه او به نحوی واقعاً زخم‌های کودکی من را از طریق آهنگ‌ها درک کرد برای من شگفت‌انگیز بود… سپس وقتی برای او آلبوم را اجرا کردم – به تمامی قطعات آلبوم‌های «۱۹»، «۲۱» و «۲۵» گوش داد – مادرم در روز‌های آخر به او کمک می‌کرد. آهنگ‌های محبوبش همان آهنگ‌های محبوب من بودند، و این شگفت‌آور بود.»

زیستن با الکل

ادل پس از جدایی و وقتی بر روی آلبوم «۳۰» کار می‌کرد تصمیم گرفت که نوشیدن الکل را ترک کند. او معترف است: «الکل پدرم را از من گرفت. در ابتدا صنعت مشروبات الکلی را زنده نگه داشته بودم، اما وقتی متوجه شدم که باید روی خودم کار کنم، از نوشیدن دست کشیدم و شروع کردم به کار بر روی مسائلی که باعث می‌شد تمرکز کنم.»

افشاگر‌های ادل در مصاحبه با اپرا

کاهش وزن ناخواسته

ادل توضیح می‌دهد که تصمیمش برای ورزش کردن ربطی به کاهش وزن نداشته بلکه راهی بوده برای مواجهه با اضطرابی که جدایی از همسرش ایجاد کرده بود: «مسئله اساساً اضطراب بود. پس از جدایی وحشتناک‌ترین حملات اضطراب را تجربه کردم – باعث می‌شد بسیار سردرگم باشم و احساس کنم که هیچ اختیاری روی بدنم ندارم.» ادل می‌گوید در هنگام ورزش کردن از اضطراب در امان بوده و در همین لحظات برای زندگی‌اش برنامه‌ریزی کرده است.

واکنش‌های منفی به کاهش وزن

ادل می‌گوید: «[واکنش‌های منفی به کاهش وزن]من را بهت‌زده یا حتی پریشان نکرد – در تمام طول دوران حرفه‌ای من به بدنم نگاهی شیءانگارانه شده است. اینکه آیا بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک هستم، آیا جذابیت دارم یا نه یا هرچه – من به هیچ‌کس به خاطر بدنش نگاه نکرده‌ام.»

ادل ادامه می‌دهد: «در آن زمان به بدنم مثبت‌نگری داشتم و حالا هم دارم. وظیفه من این نیست که احساس مردم در مورد بدن‌هایشان را اعتبارسنجی کنم. احساس بدی دارم که باعث شد کسی نسبت به خودش احساس وحشتناکی داشته باشد، اما این ربطی به من ندارد.»

افشاگر‌های ادل در مصاحبه با اپرا

اولین اجرای ادل مقابل پسرش

انجلو ۹ ساله برای اولین بار اجرای ادل را در «رصدخانه گریفیث» لس‌آنجلس به صورت زنده می‌دید. ادل می‌گوید پسرش در جلسات تمرین خوانندگی او را از نزدیک دیده، اما هیچ‌وقت به همراه مخاطبین در کنسرت‌هایش حضور پیدا نکرده بوده است.

افشاگر‌های ادل در مصاحبه با اپرا

آشنایی با ریچ پل

ادل از رابطه خود با «ریچ پل» می‌گوید که برای اولین بار او را چندین سال قبل در یک جشن تولد ملاقات کرده بود. آن‌ها چند سال بعد دوباره قرار می‌گذارند، اما ریچ به خواننده می‌گوید برای یک «ملاقات کاری» قصد دیدنش را دارد: «گفتم قرار ملاقات کاری در مورد چه؟ اما بعد تبدیل شد به اولین باری که به تنهایی با هم وقت می‌گذراندیم، و دوستان خود را به همراه نداشتیم. بنابراین بسیار طبیعی انجام شد، به گمانم مردم هم معمولاً به همین شکل در زندگی واقعی ملاقات می‌کنند.»

 

منبع: برتربن ها
کد مطلب: ۳۵۵۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت