همه چیز درباره زندگینامه سام اصغری همسر ایرانی بریتنی اسپیرز؛ گفت‌وگو با این بازیگر و مدل

سام اصغری، نامزد ستاره معروف پاپ در سالی که به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، به دنبال راه مخصوص خودش برای رسیدن به شهرت است.

همه چیز درباره زندگینامه سام اصغری همسر ایرانی بریتنی اسپیرز؛ گفت‌وگو با این بازیگر و مدل

سام اصغری یک بازیگر نوظهور و یک مربی و تمرین دهنده شخصی است، با این وجود، اما بیشترِ ما و البته میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این جوانِ مودب، خوشتیپ و با رفتار دوستانه را به عنوان نامزدِ ستاره معروف پاپ، بریتنی اسپیرز می‌شناسیم. ستاره پاپِ پرحاشیه و ۳۹ ساله‌ای که تا همین چند سال پیش به عنوان بزرگترین خواننده این ژانر در دنیا شناخته می‌شد. اما روند اتفاقات طور دیگری جلو رفت و در حدود ۱۳ سال پیش اختیار املاک و دارایی‌های ۶۰ میلیون دلاری او از طرف حکم دادگاه از بریتنی گرفته شد و به پدرش رسید. حکمی که تا همین چند ماه پیش از طرف خودِ بریتنی و بسیاری از هنرمندان و مردم عادی بسیار مورد اعتراض قرار گرفت.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

نکته جالب در مورد حدود اختیاراتِ پدر بریتنی (که همین اواخر بالاخره لغو شد) اینجا بود که با وجود علاقمندی بریتنی و سام در مورد رسمی کردن رابطه‌شان و ازدواج، ظاهرا پدر بریتنی با این موضوع مخالف بود و به قول سام در سر راه عشقِ آن‌ها سنگ‌اندازی می‌کرد. موضوعی که در زمانی آن‌قدر غیر قابل تحمل شد که سام طی پستی موقت و ظاهرا خطاب به پدر بریتنی نوشت:" من برای شخصی که مرتبا سعی می‌کند رابطه ما (من و بریتنی) را کنترل کند و در سر راه زندگی ما مانع ایجاد می‌کند، هیچ احترامی قائل نیستم. "

بر اساس اظهار نظر‌های سام و بریتنی این دو برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ و سر صحنه فیلم‌برداری موزیک ویدئو آهنگِ "Slumber Party" (بریتنی اسپیرز به همراهی تیناشه) با هم ملاقات کردند. سام قرار بود در این موزیک ویدئو به عنوان مدل و بازیگر نقش ایفا کند.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

پس از آن ملاقات رابطه آن‌ها صمیمی‌تر شد و هواداران بریتنی، سام اصغری را بار‌ها در تصاویر و ویدئو‌های صفحه اینستاگرامی بریتنی مشاهده کردند. در نهایت بریتنی و سام در ماه سپتامبر از طریق اینستاگرام و طی عکسی که در آن بریتنی با خوشحالی حلقه الماسش را به دوربین نشان می‌داد، خبر نامزدیشان را اعلام کردند.

گفتگو با سام اصغری

با وجود اینکه دیگر همه ما کم‌و‌بیش با چهره سام اصغری آشنا هستیم، اما بسیاری از ما هنوز درباره هویت و گذشته این فرد خوشتیپ و مرموز سوال‌هایی داریم. به همین دلیل در نهایت قرار یک گفتگو گذاشته شد و در روز جمعه‌ای از ماه اکتبر آقای اصغری به همراه مشاور رسانه‌ایش برندون کوهن و کارگردان هنری‌اش مکسی برای هم مصاحبه و هم عکاسی از او به مکانی در جنوب شهر لس‌آنجلس آمد.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

در حین گفتگو مشخص شد که سام در سن ۱۲ سالگی ایران را به مقصد کالیفرنیا ترک کرده تا پیش پدرش که هفت سال پیش از آن به آمریکا مهاجرت کرده بود، زندگی کند و سام این تغییر محل زندگی را اتفاق مثبتی ارزیابی می‌کند. به نظر می‌رسد سام اصغری از آن دست شخصیت‌هایی است که به صورت کلی به اتفاق‌های زندگی دید مثبتی دارند و ظاهرا او از ابراز هرگونه نارضایتی و ناخشنودی بیزار است.

زمانی که مصاحبه کننده از سام پرسید که کدام بخش از فرآیند عادت کردن به زندگی در یک کشور جدید که حتی به زبانش هم مسلط نبوده است و همچنین زندگی با پدری که از ۴ سالگی او را ندیده بوده، سخت‌تر بوده است سام پاسخ می‌دهد:" راستش را بخواهید هیچ بخشی از آن سخت نبود و کل قضیه بسیار هم برای من راحت بود. "

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

وقتی از او سوال شد که در این مدت بدترین شغلی که تجربه‌اش کرده چه بوده است، سام می‌گوید که هرچند شغل‌های قبل از شروع بازیگری مانند کار در فروشگاه Best Buy یا رول کردن سوشی 

در کوئینسیرا سخت بوده، اما او از تک‌تک آن لحظات لذت برده و به قول خودش:" من می‌توانستم در تک‌تک آن کار‌ها بسیار شاد باشم. "

زمانی بیشتر با شخصیت سام آشنا می‌شوید که به پاسخ‌های او به پرسش‌های متفاوت توجه کنید. برای نمونه وقتی از او پرسیدیم از بین فعالیت‌های فراوانی که در حالِ حاضر انجام می‌دهد، کدام اولویتِ اولِ اوست او پاسخ داد تمام این فعالیت‌ها اولویت اول من هستند و وفتی از او سوال کردیم از بین ۳ خواهرش با کدام یک احساس راحتی بیشتری می‌کند او پاسخ داد با هر سه‌تای آن‌ها راحت هستم.

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

در نهایت وقتی از او پرسیدیم تو دقیقا چه کاره هستی او پاسخ داد من لوله کش هستم. نکته‌ای که اینجا لازم می‌بینم برای شما که مانند من چهره سام را نمی‌بینید توضیح بدهم، طنز خاص و شیوه منحصر بفرد او در شوخی کردن است. در برخورد‌های اول احتمالا فهمیدن فرق شوخی و جدی او برایتان سخت خواهد بود چرا که صورت استخوانی و تراش خورده او و همچنین لحن صدایش در زمان شوخی کردن کم‌ترین تغییری نمی‌کند. با این وجود اگر سام اصغری را خوب بشناسید متوجه خواهید شد که او حسابی آدم شوخ و اهل طنزی است.

در نهایت البته سام اصغری به سوال ما این پاسخ جدی را می‌دهد:" شغل من، در حال حاضر، بازیگری است. " نقشی که در این زمینه باعث دیده شدن بیشتر سام شد بازی کردن نقش نوعی خاص از بابانوئل در یکی از اپیزود‌های "Hacks" در شبکه HBO Max در مقابل جین اسمارت بود. سام در ادامه در مورد بازیگری این‌گونه توضیح می‌دهد:" به نظر من بازیگری فقط حاضر شدن در سریال و فیلم نیست. برای من برنامه‌ریزی بدلکاری، مربی‌گری و شرکت در مصاحبه‌های انتخابیِ نقش‌ها همه و همه بازیگری محسوب می‌شود و به همین دلیل تمام وقت من صرف این کار می‌شود. "

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

سام همچنین در مورد پست‌های زیادش درباره تمرینات بدنسازی و تناسب اندام توضیح می‌دهد که از نظر او در حال حاضر بدنسازی مانند شغل گارسونی در رستوران برای دیگران است و تا زمانی که نتوانسته تنها از راه بازیگری اموراتش را بگذراند به تمرین و مربی‌گری ادامه خواهد داد. در حال حاضر آقای اصغری در کنار پست‌های عمومی‌اش در مورد فعالیت‌های ورزشی، به عنوان مربی با یک برنامه آنلاین ورزشی با حدود هزار دنبال کننده شخصی همکاری می‌کند.

سام به ما توضیح می‌دهد که حضور در یک اپیزود در یک سریال نمی‌تواند همه مخارج شما را تامین کند و به همین دلیل تا زمان بیشتر شدن فعالیت‌هایش به عنوان بازیگر، بیشتر مخارج‌اش از راه مربی‌گری تامین می‌شود. او همچنین اضافه می‌کند که برنامه تناسب اندام اصغری همواره در حال پیشرفت و بهتر شدن است و این پروژه برای هر شخص برنامه‌ای منحصر بفرد دارد. سام می‌گوید هرچند که امیدوار نیست از طریق این برنامه میلیون‌ها دلار درآمد داشته باشد، اما زمان و انرژی زیادی صرف آن می‌کند؛ و در نهایت وقتی از او می‌پرسیم کدام بخش زندگیش بیشترین هزینه را دارد او پاسخ می‌دهد:" بیشترین هزینه صرف حرفه من می‌شود. یادگیری بازیگری و بدلکاری بخش بزرگی از درآمد من را به خود اختصاص می‌دهد. "

سام، شوهر بریتنی؛ یک ایرانی برای تمامی فصول

در نهایت بد نیست به تیم فعال سام اصغری هم اشاره کنیم. تیمی که با محوریتِ او و با هدف موفقیت او دور هم جمع شده‌اند و هرچند از دید شما پنهان بودند، اما در تمام بخش‌های این گفتگو و البته عکاسی از سام تمام تلاششان را برای بهتر شدن نتیجه به نفع موکلشان انجام دادند.

سام اصغری در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلمی است که قرار است در آن همبازی بازیگر نام‌آشنای هالیوودی یعنی مل گیبسون شود و شاید حضور در این فیلم مسیر رسیدن به شهرت و موفقیت را برای سام هموارتر کند.

برگرفته از مقاله نیویورک تایمز نوشته کِیتی ویوِر

کد مطلب: ۳۵۵۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت