مردی که با ۳۰ عمل زیبایی خودش را شبیه ریکی مارتین، خواننده معروف، کرده است

فرانسیسکو ماریانو خاویر ایبانز اعتراف می کند که در حین تلاش های مکررش برای شبیه شدن به خواننده ی پرآوازه ی پورتو ریکویی، ریکی مارتین، به عمل زیبایی اعتیاد پیدا کرده است.

مردی که با ۳۰ عمل زیبایی خودش را شبیه ریکی مارتین، خواننده معروف، کرده است

این مرد که اهل شهر بناویدز آرژانتین است تا حالا پول هنگفتی برای عمل جراحی خرج کرده است. فرانسیسکو سفرش را در دنیای عمل زیبایی زمانی آغاز کرد که فردی به او گفت که به خواننده و ترانه سرای شهیر شباهت دارد.

بحث مالی به کنار، به دنبال زیبایی رفتن مشکل دیگری را نیز سر راه این مرد جوان قرار داده است: اعتیاد به عمل زیبایی. او می گوید: «فکر می کنم در برهه ای از زندگی اعتیاد سراغ آدم می آید و هی بدتر می شود. وقتی من عمل های جراحی را شروع کردم می دانستم اوضاع دارد از کنترلم خارج می شود و برخی از این عمل ها ممکن است برای سلامتی ام ضرر داشته باشند.»

فرانسیسکو اخیراً درباره ی دوران کودکی اش درد دل کرده و گفته که به خاطر چاق بودن در سن ۱۲ سالگی به شدت خجالت می کشیده. او تا یک سال بعد از این که توسط پزشک چاق تشخیص داده شده اتاقش را ترک نکرده. وی می گوید پرخوری اش واکنشی به بدرفتاری ها و خشونت پدرش بوده است.

عمل زیبایی

فرانسیسکو می گوید: «من پرخوری می کردم چون حس می کردم آن روزی که پدرم بخواهد من را با چاقو بکشد شکم گنده ام مانع انجام این کار توسط او خواهد شد.»

 

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۶۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت