با صدای محمد علیزاده؛

«دلتنگی» به پیشواز بهار می‌رود/قدردانی از سربازان گمنام امام زمان

همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان نماهنگی با صدای محمد علیزاده پیش روی مخاطبان قرار داده می‌شود.

«دلتنگی» به پیشواز بهار می‌رود/قدردانی از سربازان گمنام امام زمان

موسسه فرهنگی و هنری کساء در آستانه‌ی میلاد امام عصر (عج) و هفته سربازان گمنام یک قطعه موزیک ویدئوی سینمایی را که فرآیند تولید آن بیش از یک سال به طول انجامیده را منتشر کرد.

معین طیبی آهنگساز، محمد علیزاده خواننده، حسن محمودی تنظیم کننده، محسن طهرانی کارگردان عوامل اجرایی این نماهنگ که توسط روابط عمومی وزارت اطلاعات تهیه شده را تشکیل می‌دهند.

در توضیح این نماهنگ آمده است:

تقدیم به چشمان همیشه منتظر مادران، همسران و دختران سربازان گمنام عصر ظهور؛ آنان که عاشق ترین زنان زمین اند و دلتنگی فرزندان، همسران و پدران مهم‌ترین نگرانی زندگی‌شان را ساخته اما دل به «آرامش ِایران» خوش دارند.

گروه بزرگ هنرمندان نقش آفرین در تهیه و تولید موزیک ویدئوی «دلتنگی» به نمایندگی از مردم قدردان ایران اسلامی، این قطعه را در تقارن میلاد منجی عالم بشریت و نوروز ۱۴۰۱ به عنوان برگ سبزی تحفه‌ی درویش، به پیشگاه مقام بلند عاشقان صبور ایران زمین (مادران و همسران گمنامان شهید، جانبازان و سربازان گمنام امام عصر) تقدیم می‌نماید.

باشد که این عیدانه کام تان را شیرین نموده و لبخند را هدیه چهره مهربان تان نماید.

 

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۵۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت