برگزیدگان «گرمی» مشخص شدند

مراسم اهدای جوایز موسیقی گرمی با درخشش «جان باتیست» و گروه دونفره «سیلک سونیک»‌ و همچنین سخنرانی «ولودیمیر زلنسکی»‌ رئیس‌جمهور اوکراین برگزار شد.

برگزیدگان «گرمی» مشخص شدند

 در مراسم اهدای جوایز گرمی که یکشنبه شب برگزار شد، «جان باتیست» خواننده آمریکایی برنده جایزه بهترین آلبوم سال شد و گروه دو نفره «سیلک سونیک»‌ نیز دو مورد از جوایز اصلی گرمی را کسب کرد. این مراسم با سخنرانی ویدئویی «ولودیمیر زلنسکی»‌ رئیس‌جمهور اوکراین و درخواست حمایت از اوکراین از سوی او همراه بود.

«باتیست» که رهبر گروه موسیقی در «برنامه آخر شب با استفن کولبرت‌»‌ است،‌ در مجموع پنج جایزه از جمله جایزه بهترین آلبوم سال، بزرگترین جایزه شب گذشته را برای آلبوم جاز «ما هستیم» که با الهام از جنبش «جان سیاه‌پوستان اهمیت دارد» خلق شده است، به خود اختصاص داد. 

از دیگر جوایز این خواننده به جایزه بهترین ویدئو موسیقی و جایزه آهنگسازی و تنظیم موسیقی‌های انیمیشن «روح»‌ می‌توان اشاره کرد.

گروه «سیلک سونیک» متشکل از «برونو مارس» و «اندرسون پاک»‌ جوایز بهترین آهنگ و بهترین رکورد سال را برای آهنگ «در را باز بگذار» کسب کرد.

«اولیویا رودریگو»‌ خواننده ۱۹ ساله آمریکایی نیز در مجموع سه جایزه از جمله جایزه بهترین خواننده جدید را به خود اختصاص داد.

در اواسط مراسم شب گذشته، پیام ویدئویی «ولودیمیر زلنسکی»‌ پخش شد که طی آن لذت و خوشی حاصل از موسیقی را نقطه مقابل ویرانی‌های ناشی از حمله روسیه به اوکراین عنوان کرد.

برگزیدگان «گرمی» مشخص شدند

«زلنسکی»‌ در پیام خود بیان کرد: «چه چیزی متضاد موسیقی است؟ سکوت شهرهای ویران‌شده و مردم کشته‌شده ... جای این سکوت را با موسیقی پر کنید ... از هر روشی که می‌توانید از ما حمایت کنید. از هر روشی به جز سکوت.»

مراسم جوایز گرمی به دلیل افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در ماه ژانویه به تعویق افتاد و محل برگزاری آن از لس آنجلس به لاس وگاس تغییر کرد.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت