سیروان خسروی: برنامه کنسرت‌های التون جان تا سال ۲۰۲۳ معلوم است و ما فردایمان نامعلوم!

سیروان خسروی در اعتراض به برنامه نامعلوم کنسرت‌هایش، تصویری از کنسرت‌های تا سال ۲۰۲۳ معلومِ التون جان را منتشر کرد.

 سیروان خسروی: برنامه کنسرت‌های التون جان تا سال ۲۰۲۳ معلوم است و ما فردایمان نامعلوم!

سیروان خسروی، خواننده موسیقی پاپ با مقایسه وضعیت نامعلوم کنسرت‌هایش در سال هزاروچهارصدویک با کنسرت‌های تا سال دوهزاروبیست‌وسه معلومِ التون جان، خواننده انگلیسی نسبت به این بی‌برنامگی و دقیقه‌ی نَودی بودن اعتراض کرد.

او با انتشار دو تصویر از «برنامه‌ریزی کنسرت‌های خودش در سال هزاروچهارصدویک» و «برنامه‌ریزی قطعی کنسرت‌های التون جان تا آخر سال ۲۰۲۳» در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:

«اصولا اهل غر زدن نیستم و همیشه سعی کرده‌ام با مشکلات مبارزه کنم و کم نیاورم. تا امروز هم نسبتا در این راه موفق بوده‌ام ولی واقعیت این است که امروز نگاه من به زندگی‌ام و دغدغه‌هایم با ۲۰ سال پیش بسیار متفاوت است.

 

در این‌ سال‌ها از ده‌ها و شاید صدها مانع عبور کرده‌ام و هر بار باز هم‌ دیده‌ام که آن موانع کماکان محکم سر جای‌شان هستند و من باید تا ابد از رویشان بپرم. این موانع در موارد زیادی در گذر زمان بزرگتر و پیچیده‌تر از گذشته هم می‌شوند و از آن طرف انگیزه من برای غلبه بر تکراری‌ترین و عجیب‌ترین مشکلات هر روز کمتر از دیروز می‌شود و نکته جالب و ناراحت‌کننده این که هیچ‌وقت اندازه امروز پر از ایده و انگیزه برای کارهای بهتر و بزرگتر با برنامه‌ریزی دقیق‌تر نبوده‌ام.

با این حال لحظه را غنیمت می‌شمرم و در حد توان خود از همین فرصت‌های کوچک، همین کنسرت‌های محدود دقیقه ۹۰ و غیرمتمرکز هم استفاده می‌کنم. گرچه احساس درونی‌ام می‌گوید که هر کنسرت و هر هم‌صدایی ما می‌تواند آخرینش باشد.

 

حس بدی است و از صمیم قلبم می‌خواهم که درست از آب درنیاید.

اسلاید اول: برنامه‌ریزی کنسرت‌های سال هزاروچهارصدویک من در جایگاه یکی از موفق‌ترین‌های ایران.

اسلاید دوم: برنامه‌ریزی قطعی کنسرت‌های آقای التون جان تا آخر سال ۲۰۲۳ که از سه، چهار سال پیش اعلام شده و اصولا این برنامه‌ریزی بلندمدت امری کاملا مرسوم در تمام دنیا است.»

سیروان خسروی موسیقی پاپ کنسرت

 
منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۵۹۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت