واکنش‌‌ها به مصاحبه گوگوش/ ای‌کاش مادر بودن بلد بودی / جواب این‌همه بی‌معرفتی را چگونه بدهم؟ / اگر مادرم بود، می‌گفت با پسرش چه کردی!

بعد از مصاحبه جنجالی گوگوش با هما سرشار واکنش‌های نسبت به گفته‌های او در فضای مجازی منتشر شد.

واکنش‌‌ها به مصاحبه گوگوش/ ای‌کاش مادر بودن بلد بودی / جواب این‌همه بی‌معرفتی را چگونه بدهم؟ / اگر مادرم بود، می‌گفت با پسرش چه کردی!

عمده کسانی که نسبت به صحبت های گوگوش واکنش نشان دادند کسانی بودند که در مصاحبه او با هما سرشار از آنها نام برده شده بود. در ادامه به مجموعه‌ای از این واکنش‌ها و اظهار نظرها می پردازیم.

واکنش مهرداد آسمانی به مصاحبه گوگوش

مهرداد آسمانی، که در ابتدای دهه ۱۳۸۰ کار آهنگسازی برای فائقه آتشین (گوگوش) را برعهده داشت، در واکنش به مصاحبه گوگوش با شبکه من و تو، خطاب به او نوشت: «تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می‌نویسد و نه من، امیدوارم چندسال بعد از صحبت‌های خود پشیمان نشوید.»

مهرداد آسمانی، در واکنش به این سخن، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«امیدوارم چند سال بعد از امروز خود پشیمان نباشید. من، مهرداد آسمانی به‌خاطر ساختن چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه‌هایی که گمان کنم می‌شناسید اول از خانواده خودم که باعث رنج فراوان آن‌ها شدم و سپس از مردم خوب و دنبال‌کنندگان موسیقی فاخر پوزش می‌طلبم.
تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار می‌نویسد و نه من … تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران می‌نویسند … شهیار قنبری و زویا زاکاریان مفاخر ادبی کشورمان هستند و از این‌که شانس ساخت و اجرای ترانه‌هایشان را داشتم به خود می‌بالم.»

واکنش مهرداد آسمانی به مصاحبه گوگوش

پولاد کیمیایی: خانم گوگوش اگر مادرم بود می‌گفت که با پسرش چه کردید!

مهم‌ترین واکنش‌ها مربوط به خانواده کیمیایی بود. پولاد کیمیایی ویدیویی یازده دقیقه‌ای در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و به گوگوش تاخت. او در این ویدیو که زیر باران و در فضای بهشت زهرا ضبط شده، از شبکه فارسی زبان من و تو می‌خواهد که فرصتی برای پاسخ به ادعا‌های گوگوش از طرف مادرش، گیتی پاشایی در نظر بگیرند.

او سپس می‌گوید که اگر فرصتی در اختیار او قرار بگیرد در مورد هر آنچه که در طول هشت سال آشنایی و ازدواج گوگوش با پدرش و هر آنچه که بر خود و مادرش گذشته را شرح خواهد داد. کیمیایی در ادامه سوالی درباره درآمد‌های کنسرت گوگوش مطرح می‌کند و می‌گوید که «آیا ما از کنسرت‌های گوگوش پول دزدیدیم؟! در این رابطه جواب خواهم داد.»

واکنش مسعود کیمیایی به مصاحبه «گوگوش» چه بود؟

مسعود کیمیایی با حاضر شدن در اکران فیلم سینمایی لامینور آخرین ساخته داریوش مهرجویی به حاشیه‌هایی که خواننده مشهور از زندگی خصوصی‌اش مطرح کرده بود واکنش نشان داد.

البته پیش از این، حسین لامعی خبرنگار و منتقد سینما در صفحه اینستاگرامش نوشت: با مسعود خان کیمیایی حرف زدم… مفصل… پاهایشان را عمل کرده‌اند و نمی‌توانند راحت راه بروند…

خسته‌تر از همیشه… مصاحبه‌ی دیشب «گوگوش» را هم دیده بود و همین، غمگین‌ترش می‌کرد…

حرف‌هایی زد که قابل گفتن نیست…

فقط تهش گفت: «عزیزم؛ من وقاحت بلد نیستم؛ بلد نیستم آدم‌ها را لجن بکشم؛ بلد نیستم جواب این همه بی‌معرفتی را بدهم… وگرنه این حال و روزم نبود…»

واکنش محمود قربانی به مصاحبه جنجالی گوگوش

گوگوش در این مصاحبه گفته بود که از سر ناچاری و نه عشق و علاقه با قربانی ازدواج کرد و در کنار لطف‌های که قربانی به او کرد از زندگی با وی به دلیل زن بارگی قربانی ناراضی بود.  صبحت‌هایی که البته عصبانیت شدید محمود قربانی همسر سابق گوگوش  را در پی داشت و او در یک فایل تصویری خطاب به گوگوش گفت: ای کاش مادر بودن بلد بودی،تو یک خودفروش بیشتر نیستی.

 

 

 

 

کد مطلب: ۳۵۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • اقبال فاضل ارسالی در

    سلام من نمیدونم خانم گوگوش توکی هستی وذاتت چیه تازمانیکه بچه بودی ودرکنارپدرت هنرنمایی میکردی چه ازلحاظ خوانندگی وهنرپیشه گی قبولت دارم ولی به سنی که رسیدی ومستقل شدی به هرنحوی بازیبایی خدادادی که بهت رسیده انتقام گذشته ات ازهمه گرفتی فقط یک موردشواونم ازدواجت بابهروزوثوقی بودکه میدونستی نامزدپوری بنایی بودواین ازدواجت هم خودتوخراب کردی وهم زندگی پوری بنایی را ولی الان یکباربه عقب برگردباتمام ظواهرت درروی سن ولباسهای رنگارنگت نگاه کن ببین پوربنایی کجاوایستاده وتوکجا همین وبااین مصاحبه آنچنان ازچشم ماآدمهای قبل ازانقلاب افتادی مثل یک قطره اشگ که برگشت نداره بخودت بیا

دیدگاه

تازه ها

یادداشت