انتقاد خواننده مشهور فرانسوی از امانوئل مکرون

میشل ساردو خواننده مشهور فرانسوی از مکرون و ژان لوک ملانشون دو سیاستمدار فرانسوی انتقاد کرد.

انتقاد خواننده مشهور فرانسوی از امانوئل مکرون

میشل ساردو یک هنرپیشه، خواننده و ترانه‌سرا مشهور اهل فرانسه است. وی از سال ۱۹۶۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او از نوادگان «ویکتورین ساردو» نمایش‌نامه‌نویس فرانسوی است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «صلیب» (۱۹۸۷) اشاره کرد. وی برندهٔ جوایزی چون «هنرمند مرد سال» (۱۹۹۱)، «ترانه برگزیده سال» (۱۹۸۷)، «پُربیننده‌ترین هنرمند» (سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۹) و همچنین برندهٔ مدال لژیون دونور شده است.

 میشل ساردو خواننده معروف فرانسوی که به رک گویی شناخته شده است به تازگی با مجله پاری مچ گفتگویی انجام داده که در آن به موضوعات سیاسی کشورش پرداخته است.

این خواننده ۷۵ ساله در این مصاحبه به صراحت احساس خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۲ کشورش نشان داده است.

وقتی در این مصاحبه از میشل ساردو پرسیده شد که درباره انتخاب مجدد امانوئل مکرون به رییس جمهوری فرانسه چه فکری می‌کند، گفت: مکرون آنچه را که می‌گوید، انجام نمی‌دهد.

البته مصاحبه کننده نتوانست متوجه شود که میشل ساردو امسال به چه کسی رای داده است. این خواننده نامدار در این باره چنین توضیح داد: به همان اندازه که در گذشته با سیاستمداران خاصی در ارتباط بوده‌ام، امروز دیگر هیچ ارتباطی با کسی ندارم.

ساردو سی و پنج سال پیش مدعی بود که دست راستی است و پس از آن با جناح راست افراطی آشنا شد. او درباره آن دوره گفت: من هرگز به افراطی‌ها رای ندادم. امسال هم از ابتدا می‌دانستیم لوپن (سیاستمدار دست راست فرانسه) پیروز نخواهد شد.

خواننده فرانسوی که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از ترانه‌هایش فروخته شده است درباره چپ افراطی فرانسه نیز چنین نظر داد: (ژان لوک) ملانشون (سیاستمدار چپ فرانسوی که خواهان کنار کشیدن فرانسه از ناتو است) همیشه زیاده روی می‌کند. حالا هم تصمیم دارد نخست وزیر شود، آگاه باشید، اگر او نخست وزیر شود، من از این کشور می روم.

ساردو این سخنان را درحالی مطرح کرده است که به تازگی الیزابت بورن به عنوان نخست وزیر فرانسه معرفی شده است.

ژان لوک ملانشون رییس حزب «فرانسه تسلیم‌ناپذیر» روز ۲ ژوئن در توییتر خود به سخنان ساردو چنین پاسخ داد: آقای میشل ساردو به من اجازه گفتگو می‌دهید؟ من می‌خواهم شما را متقاعد کنم که با برنده شدن ما در فرانسه بمانید، بسیاری از مردم فرانسه شما را دوست دارند و کشور نیز به محبت شما نیاز دارد.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت