شوک به دنیای موسیقی جهان؛ گروه BTS منحل می شود

BTS یک گروه پسرانه کره ای است که در سال ۲۰۱۰ تشکیل شد و در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد. آنها به عنوان Bangtan boys هم شناخته می شوند که متشکل از هفت عضو به نام های وی ، آر اِم ، جین ، جیمین ، جی هوپ ، شوگا و جونگ کوک است.

شوک به دنیای موسیقی جهان؛ گروه BTS منحل می شود

 آنها به تازگی با انتشار آلبوم گلچین جدیدشان به نام proof توانستند در اسپاتیفای تاریخ ساز شدند و رکورد بیشترین پخش در اولین روز انتشار را به نام خود ثبت کردند. این آلبوم جدید مجموعه ای از آهنگ های قدیمی و چند آهنگ جدید این گروه است.

جدایی اعضای گروه BTS در سال 2022!چند روز پس از اخبار موفقیت آلبوم آخرشان آنها اعلام کردند که قرار است به صورت انفرادی به فعالیت خود ادامه دهند. اعضای گروه وقتی اعلام کردند که به دنبال یک وقفه موقت هستند، اشک می ریختند و قول دادند روزی برگردند و دوباره گروه را دور هم جمع کنند. آنها در طول شام سالانه فستا (FESTA) خود که ۹ سال فعالیت گروه BTS را جشن می گیرد، جدایی اعضای گروه را اعلام کردند.

جدایی اعضای گروه BTS در سال 2022!آر اِم در این رویداد گفت: «من همیشه فکر می‌کردم که BTS با گروه‌های دیگر فرق دارد، اما مشکل کی‌ پاپ و کل سیستم، این است که به شما زمان نمی‌دهند تا بالغ شوید.»

جیمین اضافه کرد: «ما نمی‌توانیم به هواداران خود فکر نکنیم، ما می‌خواهیم هنرمندانی باشیم که در خاطر طرفدارانمان می مانیم. حالا داریم به این فکر می‌کنیم که هر کدام از ما می‌خواهیم طرفدارانمان چه نوع هنرمندی را به یاد بیاورند.»

جدایی اعضای گروه BTS در سال 2022!جی هوپ گفت: «من فکر می‌کنم باید مدتی را جدا از هم بگذرانیم تا یاد بگیریم چگونه دوباره یکی شویم. امیدوارم این را به عنوان یک اقدام منفی نبینید و به آن به عنوان یک برنامه سالم نگاه کنید. من فکر می کنم BTS به این ترتیب قوی تر خواهد شد.»

شوگا ادامه داد: «ما گروه را منحل نکرده ایم!»

پس از انتشار ویدیو جدایی اعضای گروه BTS، وی، یادداشتی را منتشر کرد که در آن نوشته بود: «در ده سال گذشته، ما هرگز از نگاه کردن به آنچه در انتظار ما بود دست نکشیدیم. این تازه آغاز راه است؛ اولین قدم هایی که ما برای اطمینان از اینکه برای مدت طولانی در کنار هم می مانیم، برمی داریم.»

جدایی اعضای گروه BTS در سال 2022!این اولین بار نیست که آنها برای استراحت وقفه ایجاد می کنند. در دسامبر ۲۰۲۱، آنها گفتند که برای تجدید قوا به مدتی استراحت نیاز دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ هم یک استراحت کوتاه داشتند. برای طرفداران گروه های پسران، این اطلاعیه ممکن است آشنا به نظر برسد. در سال ۲۰۱۵ وان دایرکشن (One Direction) اعلام کرد که کار گروهی را متوقف می کنند تا بتوانند پروژه های انفرادی را دنبال کنند.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۶۰۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت