در قالب جشنواره تابستانی برج میلاد؛

فرمان فتحعلیان کنسرت رایگان برگزار می‌کند

فرمان فتحعلیان خواننده و نوازنده موسیقی پاپ همزمان با آغاز دهه ولایت و جشنواره تابستانی برج میلاد کنسرت رایگانی را برای شهروندان تهرانی برگزار می‌کند.

فرمان فتحعلیان کنسرت رایگان برگزار می‌کند

 مدیرعامل برج میلاد از آغاز جشنواره تابستانی برج میلاد با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این مجموعه گردشگری و تفریحی خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره تابستانی همزمان با آغاز دهه ولایت و اجرای کنسرت رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود.

عباس حیدری با اعلام این مطلب افزود: جشنواره تابستانی برج میلاد با برگزاری جشنواره بازی‌ها، ورزش‌های همگانی و سنتی و سرگرمی های خانوادگی کار خود را در برج میلاد آغاز کرده و در ادامه این برنامه ها از امشب ۲۰ تیر جشنواره بستنی را برای عموم شهروندان و بصورت رایگان برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با جشن بزرگ عید غدیر، کنسرت نمایش «راه عشق» را با اجرای فرمان فتحعلیان از ۲۴ تا ۲۸ تیر خواهیم داشت. این کنسرت نمایش تلفیقی از نور، نوا، تصویر و نمایش است که طراح و کارگردان آن حمید حسین خانی و تهیه کننده آن علیرضا کوهفر است.

به گفته حیدری، این کنسرت با مشارکت برج میلاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی اوج برگزار می‌شود و مردم برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت می توانند به سایت برج میلاد مراجعه کنند. ضمن آنکه این کنسرت هر شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های تابستانی برج میلاد جشنواره مد، لباس و موسیقی سنتی است، تصریح کرد: از دیگر کنسرت هایی که قرار است در ایام تابستان روی صحنه برود، کنسرت، دولتمند خالُف هنرمند، نوازنده و خواننده‌ تاجیکستانی در تهران است. این کنسرت نیز در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ۲۰ و ۲۱ تیر برگزار خواهد شد

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۱۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت