(تصویر) ماجرای شایعه مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس در کنسرت

بررسی ما نشان می‌دهد که این حادثه مربوط به کنسرت گروه کی پاپ کره‌ای بی تی اس نیست و چهار روز قبل در هنگ کنگ رخ داده است. در این رابطه بلومبرگ گفته که صفحه غول پیکر روی صحنه اجرای گروه ۱۲ نفره موسیقی پاپ میرر هنگ هنگ سقوط کرده است. اتفاقی که منجر به زخمی شدن دو نفر از اعضای گروه شده است.

(تصویر) ماجرای شایعه مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس در کنسرت

کاربران و برخی رسانه‌ها اخیرا ویدیویی را منتشر کردند، که نشان می‌دهد در حین برگزاری کنسرت یک صفحه غول پیکر به شکلی هولناک روی یکی از اعضای گروه موسیقی سقوط می‌کند. آن‌ها مدعیی شده اند که این کنسرت اعضای گروه بی تی اس و در جریان این حادثه یکی از اعضا فوت شده است.

به گزارش فرارو،  اما بررسی ما نشان می‌دهد که این حادثه مربوط به کنسرت گروه کی پاپ کره‌ای بی تی اس نیست و چهار روز قبل در هنگ کنگ رخ داده است. در این رابطه بلومبرگ گفته که صفحه غول پیکر روی صحنه اجرای گروه ۱۲ نفره موسیقی پاپ میرر هنگ هنگ سقوط کرده است. اتفاقی که منجر به زخمی شدن دو نفر از اعضای گروه شده است.

(تصویر) ماجرای شایعه مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس در کنسرت

سخنگوی پلیس در رابطه با این حادثه گفته است که مجروحان مجروح به سرعت به بیمارستان ملکه الیزابت منتقل شدند و سه نفر از حضار به دلیل شوک تحت مداوا قرار گرفتند.

در این میان رسانه‌های محلی هنگ کنگ از جمله مینگ پائو هم گزارش دادند که وضعیت یکی از دو عضو گروه وخیم است و پزشکان اعلام کرده اند این فرد مشکوک به ضایعه نخاعی است. اما عضو دیگر گروه در وضعیت پایدار قرار دارد.

بیوگرافی اعضای گروه بی تی اس (BTS)

گروه موسیقی کی پاپ کره ای بی تی اس شامل هفت عضو با نام‌های کیم نام جون، کیم سوک جین، مین یون-گی، جانگ هو-سوک، پارک جی-مین، کیم ته-هیونگ و جئون جونگ-کوک می‌شود.  

البته این هفت نفر را بیشتر با نام‌های جی‌هوپ، آر‌_ام، سوگا، جونگ‌کوک، وی، جین و جیمین می‌شناسند.

(تصویر) ماجرای شایعه مرگ یکی از اعضای گروه بی تی اس در کنسرت

کیم نام-جون 

کیم نام-جون با نام هنری آر- ام هم شناخته می‌شود. او  متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ (۲۱ شهریور ۷۳) است. آر- ام لیدر BTS و اولین عضوی است که به این گروه پیوست.

آر-ام رپر، ترانه‌سرا و آهنگساز است و علاوه بر فعالیت‌هایش در گروه بی تی اس به صورت انفرادی هم فعالیت‌هایی دارد و تاکنون برای ۱۶۲ آهنگ ترانه‌سرایی و آهنگسازی کرده است.

او همچنین دو میکس‌تیپ با نام‌های آر - ام (در سال ۲۰۱۵) و Mono (در سال ۲۰۱۸) منتشر کرده است.

کیم سوک-جین

کیم سوک-جین، با نام هنری جین شناخته می‌شود. او متولد ۴ دسامبر ۱۹۹۲ (۱۳ آذر ۷۱) است. جین بزرگترین عضو گروه بی تی اس است و پیش از پیوستن به این گروه در رشته بازیگری تحصیل می‌کرده است و تصمیم به پیوستن در کمپانی دیگری برای بازیگر شدن داشت، تا اینکه کمپانی بیگ‌هیت پیشنهاد متفاوتی به او می‌دهد.

جین اکنون ترانه‌سرا و کالیست است. ترک ماه از کیم سوک-جین در آلبوم نقشه روح بی تی اس موفق شده است به رتبه اول آیتونز ۱۰۹ کشور برسد و تاکنون بیشترین جایگاه اول آیتونز در این آلبوم را به خود اختصاص داده است.

مین یون-گی

مین یون-گی با نام هنری شوگا (Suga) مشهور است، متولد ۹ مارس ۱۹۹۳ (۱۸ اسفند ۷۱) است. شوگا رپر، ترانه‌سرا و آهنگساز است و علاوه بر فعالیت‌هایش در گروه بی تی اس به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا برای دیگر خوانندگان هم فعالیت‌هایی دارد.

او تاکنون آهنگساز و ترانه‌سرای بیش از صد اثر بوده است؛ از جمله آهنگ Wine از خواننده Suran که توانست جایزه بهترین ترک R&B را در سال ۲۰۱۷ در جشنواره ملون به خود اختصاص دهد.

مین یون-گی نام هنری دیگری هم با عنوان Agust D دارد که برای مواقعی‌ست که به تنهایی و جدا از گروه بی تی اس اثری منتشر می‌کند.

جانگ هو-سوک

جانگ هو-سوک با نام هنری جی هوپ شناخته می‌شود. او متولد ۱۸ فوریه ۱۹۹۴ (۲۹ بهمن ۷۲) است. جی-هوپ رپر، وُکالیست، ترانه‌سرا و آهنگساز است.

جانگ هو-سوک پس از آر- ام و شوگا سومین عضوی است که به گروه بی تی اس پیوست. جی-هوپ در سال ۲۰۱۸ اولین میکس‌تیپ خودش را با عنوان Hope World منتشر کرد که توانست به رتبه ۳۸ بیلبورد ۲۰۰ دست پیدا کند.

پارک جی-مین 

پارک جی-مین که با نام جیمین هم مطرح است، متولد ۱۳ اکتبر ۱۹۹۵ (۲۱ مهر ۷۴) است. جیمین وکالیست و ترانه‌سرااست.

او در دبیرستان هنر تحصیل کرده و به آموزش رقص‌های پاپینگ و لاکینک پرداخته است و همچنین بهترین رقصنده مدرن مدرسه خود بوده است. تا اینکه یک روز یکی از معلمان او، جیمین را به تست دادن برای کمپانی بیگ‎ هیت تشویق می‌کند و او در سال ۲۰۱۲ به عنوان کارآموز پذیرفته می‌شود و در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از اعضای بی تی اس آغاز به کار می‌کند.

کیم ته-هیونگ 

کیم ته-هیونگ را با نام هنری وی می‌شناسند. او متولد ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵ (۹ دی ۷۴) است. وی وکالیست، ترانه‌سرا و بازیگر است.

او در کودکی علاقه زیادی به خوانندگی و نواختن ساکسیفون داشت. روزی ته-هیونگ برای حمایت یکی از دوستانش به همراه او به کمپانی بیگ‌هیت می‌رود تا دوستش تست بدهد، اما یکی از کارکنان بیگ‌هیت با دیدن ته-هیونگ او را تشویق می‌کند که او هم تست بدهد و همین مسئله وی را به عضوی از گروه بی تی اس بدل کرد.  

جئون جونگ-کوک 

جئون جونگ-کوک که به نام جونگ‌کوک مشهور است، کوچک‌ترین عضو بی تی اس است. او متولد ۱ سپتامبر ۱۹۹۷ (۱۰ شهریور ۷۶) و وکالیست اصلی گروه و ترانه‌سرا است.

جونگ‌کوک در کودکی آرزو داشت که بازیکن بدمینتون باشد، اما بعدا با دیدن خواننده G-Dragon در تلویزیون تصمیم گرفت که به این حرفه بپردازد. او در سال ۲۰۱۱ در یک برنامه استعدادیابی در شهر دگو شرکت کرد و در حالی که تصور می‌کرد انتخاب نخواهد شد از ۷ کمپانی موسیقی دعوتنامه دریافت کرد. جونگ‌کوک در نهایت با دیدن آر - ام کمپانی بیگ هیت را انتخاب کرد.

منبع: فرارو
کد مطلب: ۳۶۱۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت