دو کشته در تیراندازی کنسرتی در آمریکا/درگیری مسلحانه در کالج سیاه‌پوستان

در حادثه تیراندازی در کنسرت کالج «عروسک آسیایی» در کارولینای شمالی دو نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

دو کشته در تیراندازی کنسرتی در آمریکا/درگیری مسلحانه در کالج سیاه‌پوستان

 در حادثه تیراندازی در کنسرت کالج «ایژن دال» در کارولینای شمالی دو نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند. 

مقامات گفتند که دو نفر هنگام فرار از تیراندازی که در یک کنسرت بازگشت به خانه کالج کارولینای شمالی با حضور رپر ایژن دال در شنبه شب رخ داد، هدف گلوله قرار گرفتند و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پلیس حوالی ساعت 11 شب با محوطه دانشگاه لیوینگستون در سالزبری تماس گرفت. مقامات شهر در بیانیه‌ای اعلام کردند که دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و سایرین زخمی شدند.

تصاویر ویدئویی از این کنسرت نشان می‌دهد که در حالی که خواننده روی صحنه بود، دعوا شروع شد. پلیس و مقامات کالج در بیانیه‌ای مشترک گفتند که یک نفر که دانش آموز لیوینگستون نیست، چندین تیر شلیک کرد.

لیندا مک‌الروی، سخنگوی شهر در متنی گفت که یک قربانی مرد با زخمی شدن با گلوله به مرکز پزشکی پرزبیتریان نوانت هلث در شارلوت منتقل شد، وضعیت او پایدار بود و یک قربانی زن که زخمی شده بود در یک بیمارستان محلی تحت درمان قرار گرفت و مرخص شد.

مک الروی گفت که هنوز عامل تیراندازی بازداشت نشده است. لیوینگستون، یک مدرسه خصوصی و تاریخی سیاه پوستان، در سالزبری واقع شده است که در حدود 35 مایلی (56 کیلومتری) شمال شرقی شارلوت است.

دکتر آنتونی جی دیویس، رئیس لیوینگستون، در بیانیه‌ای گفت، اولویت مدرسه تضمین سلامت روان دانش‌آموزان و ارزیابی اقدامات ایمنی عمومی برای ایجاد یک محیط امن است. او گفت که کالج با پلیس در حال بررسی این حادثه است.

دیویس گفت: «متاسفم زیرا دانشجویان، فارغ التحصیلان، خانواده و دوستان ما در معرض این خشونت بی‌معنا قرار گرفتند.

این حادثه تنها حادثه مرگ‌آفرین این هفته آمریکا نبود. اوایل یکشنبه، چهار نفر از جمله سه دانشجو در تیراندازی در حین بازگشت به خانه از دانشگاه کلارک آتلانتا در خارج از کتابخانه دانشگاه زخمی شدند.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۳۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت