فروش یک‌میلیون ۷۷۷ هزار دلاری نمایش زندگی مایکل جکسون در یک هفته

نمایش موزیکال زندگی مایکل جکسون برای هفتمین هفته پیاپی رکود باکس آفیس تئاتر برادوی را با یک‌میلیون ۷۷۷ هزار دلار شکست.

فروش یک‌میلیون ۷۷۷ هزار دلاری نمایش زندگی مایکل جکسون در یک هفته

نمایش موزیکال ام جی (MJ) اثر «کریستوفر ویلدون» است که پیش‌ازاین دو بار برنده جایزه تونی شده و بر اساس کتابی از نویسنده برنده دو جایزه پولیتزر، «لین ناتج» نوشته و اجرا شده است. این نمایش داستان زندگی مایکل جکسون خواننده، ترانه‌سرا و رقصنده آمریکایی را روایت می‌کند.

نمایش ام جی توسط یک گروه بین‌المللی و خلاق ساخته و اجرا می‌شود. ام جی پیش‌ازاین نامزد ۱۰ جایزه تونی شده و ۴ جایزه بازیگر نقش اول مرد (مایلز فراست)، طراحی رقص (کریستوفر ویلدون)، نور (ناتاشا کاتز) و صدا (گرت اوون) را از آن خود کرده است.

ام جی در باکس آفیس بسیار موفق بوده و به‌طور میانگین هر هفته بیش از یک‌میلیون دلار در برادوی از فروش بلیت به دست آورده است وتا ماه گذشته مجموعا بیش از ۵۱ میلیون دلار فروش از ۲۵۳ اجرا به دست آورده است. این اثر را نزدیک ۴۰۰ هزار نفر در نیویورک دیده‌اند.

ام جی در ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۰ در برادوی اجرا شود که به دلیل همه‌گیری کوید به تعویق افتاد. اگرچه تاکنون نقدهای متفاوت و متعددی بر این اجرا نوشته شده است اما جوایز و فروش کم‌نظیر، این نمایش را به پدیده برادوی تبدیل کرده است. این نمایش ۲۵ موفقیت مایکل جکسون را بازسازی کرده است.

این نمایش که در حال حاضر در تئاتر نیل سایمون برادوی نیویورک اجرا می‌شود قرار است از مارس ۲۰۲۴ در تئاتر پرنس ادوارد لندن افتتاح شود.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۳۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت