دزدی عجیب از هری استایلز در برزیل

هر استایلز و اعضای تیمش اعلام کرده‌اند که هنگام ورود به کشور برزیل برای برگزاری تور Love On Love مورد سرقت قرار گرفتند.

دزدی عجیب از هری استایلز در برزیل

 هری استایلز در حال حاضر در حال سفر به آمریکای جنوبی است. او و تیمش قربانی خشونت در برزیل شدند. در طول تور «Love On Love» این خواننده دچار یک اتفاق ناگوار در کشور شد. بخشی از گروه تور او در حین اقامت در سائوپائولو دچار سرقت مسلحانه شدند.

زمانی که تیم هری استایلز در برزیل مورد سرقت قرار گرفت به گزارش شبکه خبری G۱ برزیل، این اتفاقات ناراحت کننده در این هفته زمانی رخ داد که بخشی از کارکنان استایلز در جاده سائوپائولو به کوریتیبا در حال حرکت بودند، جایی که او قرار بود کنسرتی را اجرا کند.

خدمه بلافاصله گزارش دادند که قربانی یک جنایت شده اند. این خبر به سرعت پخش شد و طبق اطلاعات مشترک، خودرو توسط سه مرد رهگیری شد که با تهدید راننده، ابزار و اشیاء دیگر را برای نمایش با خود بردند. اگرچه بعداً مدیر استایلز اظهار داشت که تنها چیزی که آنها حمل می کردند کالاهای رسمی بود.

شایعه شده بود که هری استایلز داخل ماشین است شنیده‌ها حاکی از آن است که این خواننده در زمان سرقت در وسیله نقلیه حضور داشته که هنوز تایید نشده است. تاکنون مقامات نتوانسته‌اند مهاجمان را ردیابی کنند و همچنین محتویات سرقت شده نیز کشف نشده است.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت