همکاری جدید IU و شوگا عضو BTS

طبق گزارشات، شوگل عضو محبوب گروه کره‌ای BTS و IU خانم خواننده مشهور کره‌ای در آهنگ جدیدی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

همکاری جدید IU و شوگا عضو BTS

 آهنگ جدید شوگا با همکاری خواننده مشهور کره‌ای آی‌یو بخشی از آهنگ‌های جدیدی است که توسط شوگا منتشر خواهند شد.

انتظار می‌رود این آهنگ‌های جدید همزمان با تور جهانی آینده او منتشر خواهد شد.

 
اولین همکاری این دو خواننده موفق در ماه می سال 2020 بوده است. آی‌یو در این تاریخ آهنگی به نام «eight» را منتشر کرد که توسط شوگا تهیه شده بود.

شوگا به عنوان هنرمندی مستقل در این آهنگ با آی‌یو همکاری داست. این آهنگ برای هفته‌ها در صدر جدول قرار داشت و جوایز بهترین همکاری را نیز به دست آورده است.

حال قرار است شوگا از گروه مشهور BTS و آی‌یو خواننده خانم مستقل، بار دیگر در آهنگی با یکدیگر همکاری کنند.

پس از انتشار شایعات درباره این همکاری مجدد کمپانی بیگ هیت نیز به نوبه خود بیانیه‌ای منتشر کرد. این کمپانی که مدیریت گروه BTS و هفت عضو محبوب آن را بر عهده دارد نه این شایعات را تایید و نه رد کرده است.

این کمپانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که امکان این همکاری وجود دارد و پیش بینی این موضوع که آیا چنین آهنگی منتشر خواهد شد یا خیر در حال حاضر سخت است.

تور جهانی شوگا!

شوگا اولین عضو از گروه BTS خواهد بود که یک تور جهانی مستقل برگزار خواهد کرد. به گزارش وقت صبح این آیدل محبوب از آوریل تا ژوئن، تور آگوست دی را برگزار خواهد کرد.

شوگا در این تور جهانی، 11 کنسرت در سراسر ایالات متحده و آسیا اجرا خواهد کرد. کنسرت نهایی این تور در 25 ژوئن در سئول، مرکز کره جنوبی برگزار خواهد شد.

سایت فروش بلیت مشهور آمریکایی تیکت مستر پس از مدت کوتاهی فروش بلیت‌های این کنسرت را تمام کرد. دلیل متوقف شدن فرایند فروش بلیت تقاضا بالا و فروش بیش از حد معرفی شده است.

شوگا همچنین در سال آینده در ارتش کره جنوبی ثبت نام خواهد کرد. بنا به گزارش‌ها، شوگا به جای فعالیت در ارتش، به عنوان یک مامور خدمات اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

 

با این حال، کمپانی بیگ هیت موزیک در بیانیه‌ای اعلام کرده است که آن‌ها اجازه منتشر کردن اطلاعات خصوصی و شخصی این آیدل را ندارند.

منبع: وقت صبح
کد مطلب: ۳۶۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت