اعتراف خانم خواننده/ سلنا گومز: دروغ گفتم

سلنا گومز اعتراف کرده است که دروغ گفته است که تحت تأثیر نظرات منفی کاربران اینترنتی قرار نگرفته است و او فاش کرده است که در اتاق خود گریه می‌کند.

اعتراف خانم خواننده/ سلنا گومز: دروغ گفتم

سلنا گومز، خواننده مشهور آمریکایی، در مستند اخیر خود اعتراف کرده است که به شدت تحت تاثیر نظرات منفی کاربران درباره وزن خود قرار می‌گرفته است.

این خواننده و بازیگر 30 ساله در مستند خود به نام «Dear…,» که در روز پنجشنبه از شبکه پخش خانگی دیزنی پلاس منتشر شده است درباره دوران سخت خود صحبت کرده است.

«آنلاین می‌شدم و عکس‌هایی از خودم در فضای مجازی به اشتراک می‌گذاشتم. به همه می‌گفتم که نظرات منفی برایم اهمتی ندارد. دروغ می‌گفتم.»

سلنا گومز در فضا مجازی برای شخصیت قوی خود و مقابله با نظرات منفی و نفرت‌پراکنی‌ها شناخته می‌شود. حالا این ستاره اعتراف کرده است که تمام مدت وانمود می‌کرده است.

سلنا در مستند جدید خود فاش کرده است که در مقابل نفرت‌پراکنی‌های آنلاین خود را در اتاقش حبس می‌کرد و گریه می‌کرد. «هیچکس لیاقت شنیدن چنین حرف‌هایی را ندارد.»

«نمی‌خواستم باعث آزار و اذیت کسی شوم!»

او همچنین ادامه داد: «من عکس‌هایی را منتشر می‌کردم و می‌گفتم نظرات منفی من را آزار نمی‌دهند. با این حال این دروغ است.

تنها نمی‌خواستم این موضوع کسانی را که تجربه مشابهی دارند آزار دهد. مورد تمسخر قرار گرفتن بخاطر ظاهر، اخلاقیات و ویژگی‌هایشان یا کسی که دوستش دارند به نظر من اصلا عادلانه نیست.»

این ستاره که در سریال «تنها قتل‌ها در ساختمان» نقش آفرینی کرده است در سال 2014 به بیماری لوپوس مبتلا شد. او در این مستند اعتراف کرد که با وجود بیماری خطرناک و عوارش جانبی بسیار دردناک این بیماری کاربران هیچ رحمی به او نمی‌کردند و دائما به دنبال دلایلی برای انتقاد کردن از او بودند.

سلنا اعتراف کرد: «من از اضافه وزنم که یکی از عوارض جانبی بیماری لوپوس بود شرمگین بودم.»

سلنا در سال‌های گذشته بارها به دلیل وزنش مورد انتقاد و تمسخر کاربران قرار گرفته است. به گزارش وقت صبح او همیشه با مهربانی اما بسیار قاطعانه جواب این نظرات را داده است.

سلنا همواره تاکید کرده است که همانگونه که هست به خودش عشق می‌ورزد و لاغر بودن ارزش زجر کشیدن و بیمار شدن را ندارد.

سلنا توضیح داد که دلیل فاش کردن این راز دلداری دادن به کسانی است که تجربه مشابهی دارند. سلنا ادامه داد که ترجیح می‌دهد مردم داستان واقعی او را بدانند و بتوانند با او همزادپنداری کند.

او تمام کسانی که با چنین تجربه‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند را خارق‌العاده و زیبا خواند.

منبع: وقت صبح
کد مطلب: ۳۶۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت