درخواست جین BTS از طرفداران

جین در جدیدترین ویدیویی که از خود به اشتراک گذاشته است روز سفید را به طرفداران گروه مشهور خود، آرمی‌ها، تبریک گفته است.

درخواست جین BTS از طرفداران

جین 30 ساله اولین عضو از گروه BTS است که به خدمت سربازی اعزام شده است.

این آیدل از زمان اعزام خود به سربازی هر ماه ویدیویی خطاب به آرمی‌ها منتشر می‌کند و طرفدارارن را از حال خود با خبر می‌کند.

جین در ویدیو اخیر خود خواسته‌ای جدید از طرفداران دارد.

این ویدیوها از قبل ضبط شده‌اند تا آرمی‌ها در طول 18 ماه خدمت او، محتواهایی برای تماشا از آیدل مورد علاقه خود داشته باشند.

جین اولین قسمت از این ویدیوها را در ماه ژانویه به اشتراک گذاشته است. این ویدیو شامل بخشی از برنامه مشهور «Running Man» با حضور جین بوده است.

ویدیو جین برای ماه فوریه مربوط به روز ولنتاین بود. به گزارش وقت صبح جین در این ویدیو روز ولنتاین را در حالی به آرمی‌ها تبریک گفت که در حال آماده کردن شیرینی‌های ماکارون بود.

او این هفت شیرینی، به نمایندگی هفت عضو گروه را با نوشتن «ARMY» با شکلات تزئیین کرد.

درخواست جین از طرفداران

ویدیو روز سفید و درخواست جین از آرمی‌ها

اکنون در ماه مارچ جین برای یک مناسب عاشقانه دیگر بازگشته است. روز سفید! این روز در کشورهای ژاپن، تایوان، کره جنوبی، چین و… جشن گرفته می‌شود. در این روز برعکس روز ولنتاین خانم‌ها به آقایان هدیه می‌دهند.

این ویدیو در اتاق هتل جین در آرژانتین فیلم برداری شده است. جین برای اجرا همکاری خود با گروه مشهور Coldplay به این کشور مسافرت کرده بود.

جین در این ویدیو به طرفداران اطلاع داد که با این وجود که روز تعطیل خود را می‌گذراند ظاهر خود را آراسته است تا بهترین تصویر از خود را به آرمی‌ها نشان دهد.

او همچنین در این ویدیو اعلام کرد که در زمانی که آرمی‌ها این ویدیو جشن روز سفید را می‌بینند، فیلمبرداری اجرا زنده او و گروه Coldplay به پایان رسیده و منتشر شده است.

جین از آرمی‌ها خواست بار دیگر این ویدیو و اجرا او را تماشا کنند.به گزارش وقت صبح  آرمی‌ها نیز با خوشحالی این درخواست را انجام دادند.

 

در مدت کوتاهی بخش نظرات این این اجرا در یوتوب پر از نظراتی بود که اعلام می‌کردند بخاطر درخواست جین در ویدیو ماه مارچش به تماشا دوباره این ویدیو نشسته‌اند.

منبع: وقت صبح
کد مطلب: ۳۶۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت