رهایم کن با محسن چاوشی اوج می‌گیرد؟

هفت صبح نوشت: انتشار اثر جدید محسن چاوشی همزمان با قسمت جدید سریال «رهایم کن» گمانه‌زنی‌ها برای افزایش محبوبیت این سریال را افزایش داد.

رهایم کن با محسن چاوشی اوج می‌گیرد؟

به بهانه پخش قسمت نهم سریال نمایش خانگی «رهایم کن» و رونمایی از قطعه جدید محسن چاوشی در روز جمعه این هفته، درباره آثار موفق محسن چاوشی ‌در شبکه خانگی، سینما و تلویزیون پرداخت و نوشت:

صدای او دارای چنان محبوبیتی است که وقتی روی برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها قرار می‌گیرد توجهات به سمت آن آثار جلب می‌شود. چاوشی نه‌تنها نزدیک به دو دهه است که در فضای هنری ایران می‌درخشد که شخصیتی ممتاز در عرصه اجتماعی دارد. نمونه‌اش فعالیت مثال‌زدنی‌اش برای آزادی زندانی‌ها. پیش‌تر مصاحبه‌ای با رضا مهدوی نوازنده، استاد دانشگاه و منتقد موسیقی درباره وجوه هنری و اجتماعی چاوشی انجام دادیم که مرور بخش‌هایی از آن به تکمیل پرونده کمک می‌کند. مهدوی به هفت صبح گفته بود: «چاوشی به‌طور علمی وارد موسیقی شد.

نگاه جامعه‌شناختی خوبی دارد. می‌داند مردم چه چیزی دوست دارند و رگ‌خواب آن‌ها دستش است؛ می‌داند با چه اشعار سیاسی- اجتماعی ورود کند، ‌کِی اشعار تغزلی و عاشقانه بخواند تا بتواند خود را در قلب‌ها نگه دارد و بعد از مدتی به فراموشی سپرده نشود. چاوشی روی اشعار کهن مطالعه کرده، آن‌ها را تفسیر می‌کند و می‌پرسد هر شعر چه بار معنایی دارد و باید با چه هجایی خوانده شود. به همین خاطر است که مخاطبان انگشت به دهان می‌مانند که چطور این کار سخت را انجام می‌دهد.»

این روزنامه در ادامه گزارش خود به جدیدترین اثر محسن چاوشی با عنوان «رهایم کن» پرداخته و نوشته: «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از محصولات اختصاصی فیلیمو است که تاکنون هشت قسمت از آن منتشر شده. داستان سریال پیش از انقلاب می‌گذرد و ماجرای اصلی آن روایت زندگی دو برادر به‌نام حاتم و هاتف با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیباست. برادر بزرگتر قصد ازدواج با مارال (هدی زین‌العابدین) دارد؛ برادر کوچک بی‌اطلاع است و عاشق او نیز شده. ادامه «رهایم کن» در کنار روایت ماجراهایی که در قصه کاشته شده بود، به این اتفاق اختصاص خواهد داشت. از این‌رو ترانه جدید محسن چاووشی انطباق کامل با فضای جدید داستان دارد که روز جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد. در این قطعه امید روزبه به‌عنوان ترانه‌سرا و اشکان عرب در مقام تنظیم‌کننده حضور دارند.

طی قسمت‌های گذشته سریال «رهایم کن» ترانه‌ای از مرحوم تورج شعبانخانی برای موسیقی تیتراژ این مجموعه استفاده شد که مورد توجه قرار گرفت. با این حال پس از انتشار خبر همکاری محسن چاووشی با سریال شهرام شاه‌حسینی خیلی از مخاطبان در قالب کامنت‌ها اشتیاق خود از شنیدن ترانه این خواننده محبوب را بیان کرده‌اند. با توجه به محبوبیت سریال «رهایم کن» و پیچش داستان آن به‌نظر می‌رسد قطعه جدید چاوشی نیز «هیت» شود و عامل مضاعفی برای دیده شدن سریال لقب گیرد.

کد مطلب: ۳۶۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت