مجید اخشابی: ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده کشورهای جهان اسلام باشد/برای زائران امام رضا(ع)میزبانی می‌کنم

مجید اخشابی در مورد برگزاری رویداد ماه امت در مشهد مقدس گفت: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود، مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده این کشورها باشد.

مجید اخشابی: ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده کشورهای جهان اسلام باشد/برای زائران امام رضا(ع)میزبانی می‌کنم

 مجید اخشابی در مورد اهمیت برگزاری رویداد ماه امت در مشهد مقدس گفت: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود، مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیونددهنده این کشورها باشد.

این خواننده با اشاره به اجرایش در مشهد تحت عنوان رویداد فرهنگی ماه امت اظهار کرد: برگزاری رویداد ماه امت برای دومین سال پیاپی حرکت مثبت و ارزشمندی است. شهر مشهد نیز مانند همه شهرها نیازمند کارهای فرهنگی و هنری است چراکه از ابزار هنر در جهت بهبود و اصلاح جامعه کمک گرفته می‌شود.

وی افزود: اگر از دل این نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها الگوی صحیح و مناسبی به وجود بیاید این جشنواره‌ها می‌توانند آثار مشترک و مفیدی را در حوزه وحدت کشورهای جهان اسلام را رقم بزنند.

اخشابی تصریح کرد: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود، مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیونددهنده این کشورها باشند و ما می‌توانیم از تجربیات فرهنگی و هنری استفاده کنیم.

این خواننده با بیان اینکه  موسیقی دارای پیام‌های مثبت، ارزشمند و آموزنده‌ای است که می‌تواند به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند و این پیام‌ها را ارائه دهد، خاطرنشان کرد: با توجه به علاقه‌مندی جامعه به موسیقی الزاما باید چنین محافلی اتفاق بیفتد تا بتوانیم به کمک موسیقی، موسیقی‌های فاخر و ارزمند و دارای محتوای مطلوب تولید کنیم و آثار ارزشمندی از این حرکت‌ها نه تنها به مردم کشورمان بلکه به جهان اسلام نیز ارائه شود.

اخشابی در پایان در خصوص اجرا در حوزه فرهنگ رضوی و توجه به امام رضا(ع) نیز گفت: اجرا برای زائران امام رضا(ع) در واقع به گونه‌ای حس میزبانی دارد؛ من که خواننده هستم با این‌گونه اجرا میزبان هستم و برای زائران امام رضا(ع)میزبانی می‌کنم؛  همیشه اجراهای مشهد را دوست دارم، چراکه حس متفاوتی نسبت به سایر اجراهایم دارم.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۷۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت