کیوان ساکت در «تد تهران»

کیوان ساکت از حضور در برنامه «تد تهران» خبر داد.

کیوان ساکت در «تد تهران»

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای شرکت در برنامه «تد تهران» هستم که این برنامه جمعه ۱۳ مرداد در سالن همایش های برج میلاد برگزار می‌شود.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: «تد» رویدادی است که اعتبار جهانی دارد و افراد ویژه ای به این برنامه دعوت می شوند که همه چیز با برنامه ریزی و زمان بندی بسیار دقیق انجام می شود.

این آهنگساز افزود: زمان این برنامه برای هر سخنران یا نوازنده فقط ۱۸ دقیقه است. همچنین آنچه که در این برنامه اتفاق می افتد حتی ورود به صحنه، سخنرانی و… با برنامه ریزی خاصی پیش می رود و «تد» در همه جای دنیا فعالیت دارد.

این هنرمند در ادامه تاکید کرد: علاقه مندان می توانند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در این برنامه حضور داشته باشند. برای شرکت در این رویداد علاقه مندان باید از قبل برای حضور نام نویسی کنند. این برنامه از ۹ تا ۱۲ و سپس بخش دوم که برنامه من آغاز بخش دوم است از ساعت ۱۳ به مدت ۱۸ دقیقه برگزار می شود.

وی در پایان گفت: در این برنامه درباره «ساز کهن شیوه های نو» صحبت می کنم و بخش دیگر درباره این است که ساز کهن تار یا سه تار چه توانایی و امکاناتی دارد که بخشی از آن تا امروز پنهان مانده است. بخشی از این برنامه هم من با ساز سه تار چند دقیقه بداهه نوازی می کنم.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۶۹۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت