بریتنی اسپیرز؛ ستاره ای که در حال خاموش شدن است/ از تراشیدن سر و افسردگی تا درگیری با پدر و مادر/ زندگی بریتنی و سام اصغری چگونه به پایان رسید؟

روزنامه دیلی میل در گزارشی که اخیرا نوشته مدعی شده وضعیت روانی بریتنی اسپیرز مساعد نیست و جدایی از سام اصغری می تواند به طور کامل به فروپاشی روانی او بینجامد.

بریتنی اسپیرز؛ ستاره ای که در حال خاموش شدن است/ از تراشیدن سر و افسردگی تا درگیری با پدر و مادر/ زندگی بریتنی و سام اصغری چگونه به پایان رسید؟

 در چند روز اخیر رسانه های متعددی اخبار مربوط به جدایی زوج مشهور یعنی بریتنی اسپیرز و سام اصغری را دنبال کرده و منتشر می کنند.

بریتنی اسپیرز؛ ستاره ای که در حال خاموش شدن است/ از تراشیدن سر و افسردگی تا درگیری با پدر و مادر/ زندگی بریتنی و سام اصغری چگونه به پایان رسید؟
 
جدایی این زوج تایید شد و حالا حواشی این طلاق دو طرف را رها نمی کند. برخی رسانه ها مدعی شده اند که سام اصغری از بریتنی باج خواسته و گفته اگر بخشی از اموالش را به او نبخشد، رازهای شخصی و سر به مهر خواننده مشهور را بر ملا می سازد.
همچنین، برخی رسانه ها مدعی شده اند بریتنی بارها به سام اصغری حمله کرده و او را کتک زده است (اینجا و اینجا بخوانید).

روزنامه دیلی میل در گزارشی که اخیرا نوشته مدعی شده وضعیت روانی بریتنی اسپیرز مساعد نیست و جدایی از سام اصغری می تواند به طور کامل به فروپاشی روانی او بینجامد.

بریتنی اسپیرز سلبریتی مشهوری است که با مشکلات شخصی و خانوادگی فراوانی رو به رو است و شاید توجه به این مشکلات بتواند موقعیت او و امکان فروپاشی کامل روانی او را فاش کند.

 

سقوط ستاره ها در جهنم شهرت/ بریتنی چگونه به جنون و افسردگی کشیده شد؟

بریتنی 3

سلبریتی ها زندگی عجیبی دارند. اگرچه ظواهر زندگی آنان پر زرق و برق است اما در اعماق وجودشان جهنمی تاریک و مخوف وجود دارد که هر ناظری را به وحشت می اندازد.

در سال های اخیر، هالیوود در فیلم ها و سریال های مختلف به این بخش تاریک  از حیات سلبریتی ها پرداخته است.

چه بسیار خوانندگان و سوپر استارهایی که در کودکی وارد صنعت موسیقی یا سینما شده، توسط کمپانی ها و شرکت های مشهور به شهرت رسیده و تا آخر عمر مانند بردگان به این کمپانی ها خدمت کردند.

این کمپانی ها شیرۀ وجود سلبریتی ها را کشیده و چنان از آنان کار می کشند که پس از چندی به فروپاشی کامل می رسند. از طرف دیگر، توجه شدید پاپاراتزی ها به این سلبریتی ها مجال را از آنان می گیرد و آنها نمی توانند آسوده خاطر به زندگی خانوادگی و شخصی خود بپردازند و همین امر باعث فروپاشی زندگی شخصی و خانوادگی آنان می شود. فیلم هایی مانند الویس، جودی و زندگی گلگون (la vie en rose) از جمله فیلم هایی هستند که به زندگی خوانندگان مشهور پرداخته و چگونگی سقوط شخصی آنان را به تصویر می کشانند.

بریتنی نیز یک نمونۀ برجسته از این سقوط است. او در نوجوانی و در حالیکه هنوز دوران شیطنت های کودکی را پشت سر نگذاشته بود، وارد صنعت موسیقی و بازیگری شد. با اطوارهای کودکانۀ خود توانست به سرعت به محبوب ترین ستارۀ «تین پاپ» تبدیل شود و آلبوم هایش رکورد فروش را بشکنند. اما آغاز موفقیت او پایان خوشبختی او بود.

شرکت های موسیقی با همکاری پدر و مدیر برنامه هایش شروع به بهره کشی از او کردند. کنسرت ها، تورها و آلبوم های متعدد ستارۀ پاپ را در مدت کوتاهی از پا انداخت و او را به سمت فروپاشی روانی سوق داد. این سقوط با هجوم رسانه ها، پاپاراتزی ها، طرفداران و ... به سمت زندگی او همراه شد و چنان زندگی شخصی و خصوصی برای او سخت شد که او حتی نمی توانست یک روز آسوده خاطر به رستوران رفته و بدون مزاحمت عکاسان شام بخورد.

بریتنی در حالیکه جوان و محبوب بود به ناگهان با فروپاشی روانی مواجه شد. او در حرکتی جنجالی موهایش را تراشید و طرفدارانش را با یک شوک مواجه کرد. اقدام جنجالی او به دو شکل تعبیر شد. گروهی مدعی شدند بریتنی برای فرار از توجه عکاسان و پاپاراتزی ها موهایش را تراشیده و گروهی نیز گفتند که اتفاقا برعکس، به دنبال جلب توجه و شهرت بیشتر بوده است. به هر حال، مدت کوتاهی از این اتفاق نگذشته بود که اعلام شد بریتنی به آسایشگاه روانی رفته و برای درمان افسردگی شدید و اختلال دوقطبی اش بستری شده است.

بعد از بستری شدن بریتنی اوضاع بدتر شد. او که از همسر نخستش، کوین فدرلین جدا شده بود نتوانست حضانت فرزندانش را به دست آورد و سرپرستی کودکانش را به فدرلین سپرد. همزمان، دادگاه به علت مشکلات روانی بریتنی او را تحت قیمومت و سرپرستی پدرش قرار داد و اموالش را نیز به او سپرد. بریتنی دیگر نه مالک اموالش بود و نه حق دیدن فرزندانش را داشت. این اتفاقات بریتنی را بیش از پیش به دام اعتیاد و افسردگی پیش کشاندند.

با این حال، فشار پدر و مدیر برنامه هایش باعث شد، ستارۀ تین پاپ مجددا تورها، کنسرت ها و فعالیت هنری خود را از سر بگیرد و بی توجه به وضعیت جسمانی و روحی خود با شتاب به سمت سقوط پیش برود.

تنهایی، نفرت و افسردگی/ ثمرۀ زندگی ستارۀ تین پاپ

بریتنی 4

بریتنی در 10 سال اخیر با حواشی مختلفی روبه رو بوده است. او یک بار در رستوران به سمت طرفدارانش حمله کرد. یک بار هم با دشنام از پاپاراتزی ها خواست او را رها کنند. چند سال قبل، بریتنی وارد دعوایی حقوقی با پدرش شد و سعی کرد حکم سرپرستی پدرش را لغو و مجددا اختیار اموالش را به دست بگیرد. همزمان، اختلافات شدیدی هم با مادرش پیدا کرد. بریتنی در یک کلیپ به ‌طور تکان‌ دهنده‌ ای ادعا کرد که مادر و پدرش در یک توطئۀ از پیش طراحی شده برای به دست گرفتن کنترل وضعیت مالی او قبل از بستری شدن در بیمارستان در سال ۲۰۰۸ همکاری داشتند. بریتنی ادعا کرد که مادرش به پدرش کمک کرد تا این نقشه را عملی کنند و جزئیات رفتار ظالمانه‌ای را که در طول این قرارداد ۱۳ ساله مجبور به انجام آن شد را توضیح داد.

بریتنی رابطۀ خوبی هم با پسرانش ندارد. چندی پیش دو پسر او از ازدواج اولش مدعی شدند که ستاره پاپ آمریکا مواد مخدر مصرف کرده و آنها حاضر نیستند به خانۀ مادرشان بروند. بریتنی در یک پست اینستاگرامی نوشت: «این باعث ناراحتی من می شود، زیرا خیلی تلاش کردم تا همه چیز برای شما (فرزندان) خوب باشد ولی هرگز به اندازه کافی خوب نبود. اینکه شما بچه ها پشت سر من درباره من چنین حرف هایی می زنید، قلب من را می شکند. همیشه اخبار من را آزار می دهد و غم انگیز است، زیرا همه می نشینند طوری که گویی اشکالی ندارد تا این حد دروغ بگویند. چرا به من می گویند که باید فکری به حال خودم کنم؟ کی اینقدر پست شدند؟»

جدایی از سام اصغری؛ پتکی که بر روان ستارۀ رنجور کوبیده شد

بریتنی 2

زمانی که زندگی مشترک بریتنی و سام اصغری آغاز شد، همه امیدوار بودند که دریچه ای نو به روی حیات خانم سوپراستار باز شود. ازدواج بریتنی و سام در ابتدا بسیار عاشقانه دنبال می شد. در جشن عروسی آنان نه مادر و پدر بریتنی حاضر بودند و نه خبری از فرزندان او بود و این نشان می داد که بریتنی قصد دارد یک زندگی جدید را به دور از خانواده اش آغاز کند اما اتفاقات سال های بعد نشان داد که مشکلات روانی بریتنی هنوز پابرجاست و او قادر به کنترل آنها نیست.

 با اعلام طلاق از سام اصغری، بریتنی بیش از پیش تنها شده و به چاه عمیق اعتیاد و افسردگی نزدیک تر می شود. او دور از همسر، فرزندان و خانواده اش است. دوست نزدیکی ندارد و این در حالی است که یک سلبریتی بسیار مشهور است و تقریبا همۀ مردم دنیا او را می شناسند. این پارادوکس ممکن است او را از پا بیندازد.

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۶۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت