پیام تشکر همسر استاد گلپایگانی خطاب به مردم| هنوز اشکهایتان در قلب‌هایمان جاری است

گلرخ گرایلی همسر استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) در پیامی از مردم ایران بابت حضور پرشور و پرتعداد در مراسم وداع و ادای احترام به استاد گلپا تشکر کرد.

پیام تشکر همسر استاد گلپایگانی خطاب به مردم| هنوز اشکهایتان در قلب‌هایمان جاری است

 بانو گلرخ گرایلی همسر استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) در پیامی از مردم ایران بابت حضور پرشور و پرتعداد در مراسم وداع و ادای احترام به استاد گلپا تشکر کرد.

در متن این پیام آمده:

«عندلیب عشق  صلا در داد و  نوای نی را در گوش روزگاران. که در مراسم بزرگ مردی چونان گلپا عاشقان حجره خورشید  و اساتید  این راه  پر فراز و نشیب با حضورشان گلرخان  عالم معنا را شرمنده کردند ! و آفرین بر مردمی که نغمات را می‌شناسند و می‌ خوانند و می خوانند در گوش فرزندان این سرزمین

نه فقط لالایی که آوای بیداری را، شادمانی را … رهایی را.آزادگی را…

چگونه  تشکر کنیم از شما اساتید و فرهیختگان  هنر و موسیقی  از شما ورزشکاران عرصه  عشق از شما  مردم مهربان. از شما یاران سفر کرده از راه دور. از شما عزیزانی که با پیامها. با حضور پر معنایتان. با پست‌ها و استوری‌های پر از فسانه عشق و مهر. یاد استاد را گرامی داشتید و تسلای خاطر ما بودید.

چه بگوییم که زبان قاصر است…و قلم در پیچ و تاب حیرت  اسیر. چه بگوییم که خود تاریخ ساز  شدید  و قدردانیتان در مراسم  وداع سلطان آواز. زبانزد قرون و آیندگان

و مایه عبرت. بر خود ببالید که چونان شما مردمی شریف و قدر شناس و هنر دوست نشناسیم  و ندانیم. هنوز زمزمه‌هایتان همان آهنگ‌های کوی محبت استاد در آن روز با عظمت. در گوشمان طنین انداز و اشک  در چشمانمان روان. هنوز اشکهایتان در قلب‌هایمان جاری … شانه‌هایمان لرزان. که چه فقدان بزرگی ست از دست دادن  گلپای عزیز.

و چه زیباست دعوت به صبوری از طرف شما اسطوره‌های صبر در سال‌های رنج. اما چه می‌شود کرد که باید رضا به رضای دوست داد و باور داشت که  بزرگ مردان خطه خورشید همیشه  زنده اند. پس تشکر ما را بپذیرید ای مردمان  آواز. ای عاشقان تماشاگه راز.»

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۱۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت