رپر آمریکایی مسلمان شد

تای دولا ساین، خواننده مشهور رپ آمریکایی، پس از گرویدن به اسلام، اولین نماز خود را در مسجد اقامه کرد و یک نسخه قرآن هدیه گرفت. فیلمی از حضور او در یک مسجد منتشر شده که استقبال کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

رپر آمریکایی مسلمان شد

تای دولا ساین، خواننده مشهور رپ آمریکایی، پس از تشرف به اسلام، اولین نماز خود را در مسجد اقامه کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی یک کلیپ ویدئویی از این خواننده رپ را در مسجدی در حال اقامه اولین نماز خود منتشر کردند.

در این ویدئو تای دولا ساین در کنار شخصی دیده می‌شود که به او یاد می‌دهد چگونه نماز بخواند. پس از پایان نماز، تای دولا ساین با این شخص دست داد و او یک قرآن به ساین هدیه داد.

این کلیپ به‌طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و افراد زیادی با آن ارتباط برقرار و برای او در دین جدید خود آرزوی موفقیت کردند.

نخستین‌بار راشد بالحصا، وبلاگ‌نویس معروف اماراتی با انتشار ویدئوهایی اعلام کرد که دو تن از مشهورترین خواننده‌های رپ جهان به دین اسلام گرویده‌اند. بالحصا از مسلمان شدن ان ال ای چوپا (NLE Choppa) و دولا ساین خبر داد.

بالحصا اعلام کرد که چوپا یک هفته پیش در یکی از مساجد بزرگ امارات به اسلام گروید. او در توضیح ویدئوی نماز خواندن چوپا نوشت: «به تو افتخار می‌کنم برادرم چوپا که به خدای واحد ایمان داری الحمدلله. از خدا می‌خواهم که تو را به راه راست هدایت کند.»

چوپا در حساب اینستاگرام خود نوشت: «من معتقدم که خدا در درون همه ما زندگی می‌کند. من به دعا اعتقاد دارم. من به خدا، بخشش و انجام آیین‌های دینی اعتقاد دارم.»

یک هفته پس از انتشار فیلمی از چوپا در حال ادای نماز راشد بالحصا یک کلیپ ویدیویی از خواننده رپ تای دولا ساین به اشتراک گذاشت که در یکی از مساجد بزرگ دبی با او نماز می‌خواند.

بالحصا با انتشار ویدئوی تای دولا ساین و نماز خواندن او در حساب اینستاگرام خود نوشت: «دین ما دعوت به صلح است و من به شما بسیار افتخار می‌کنم برادرم. خدا تو را به راه راست هدایت کرد. به اسلام خوش آمدی برادرم.»

تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان در سراسر جهان از این ویدئو استقبال کردند. برخی از آنها نوشتند: «اسلام صلح است؛ به اسلام خوش‌آمدی، تو میلیون‌ها برادر در سراسر جهان داری.»

منبع: ایکنا
کد مطلب: ۳۷۱۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت