مصطفی راغب: افتخار می‌کنم سر سفره امام حسین (ع) بزرگ شدم/ ویدئو

خواننده موسیقی پاپ کشور گفت: چه لذتی از این بالاتر که هر سال محرم در هیئت‌های یزد با آن همه شور و حال ۱۰ روز صدایم وقف امام حسین (ع) است.

مصطفی راغب: افتخار می‌کنم سر سفره امام حسین (ع) بزرگ شدم/ ویدئو

مصطفی راغب، خواننده موسیقی پاپ در همایش معنوی «نشان ارادت» در پاسخ به سوال رسالت بوذری مبنی بر اینکه ارادت شما به امام حسین (ع) از کجا می‌آید، گفت: من تا چشم باز کردم دیدم در خانواده مذهبی بزرگ شدم.

راغب درباره اعتقاداتش به دستگاه امام حسین (ع) گفت: پدرم سال‌ها جزء خادمین و مداحان بود. او قاری این سرزمین بود. افتخار می‌کنیم از اینکه سر سفره امام حسین (ع) بزرگ شدیم. اگر مردم هم احترامی به ما می‌گذارند، فقط بخاطر دستگاه امام حسین (ع) و اهل بیت است. من از بچگی هم برای امام حسین (ع) می‌خواندم، هم قاری قرآن بودم. چه لذتی از این بالاتر که هر سال محرم در هیئت‌های یزد با آن همه شور و حال ۱۰ روز صدایم وقف امام حسین (ع) است.

این خواننده در پاسخ به این سوال که، اما خیلی از هنرمندانمان که به دستگاه امام حسین (ع) باور دارند، دوست ندارند این احساسات را صریح ابراز کنند، شما از این ابراز کردن ترس نداری؟ گفت: نه، من اوایل می‌دیدم هوادارنم گارد می‌گرفتند و فکر می‌کردند خواندنم برای دستگاه امام حسین (ع) ریاکاری است. اصلاً ترس از دست دادن فالوور نداشتم و می‌گفتم خودِ امام حسین (ع) برکت می‌دهد. تنها دغدغه‌ام با شرکت‌هایی که همکاری می‌کردم این بوده که می‌گفتم بگذارید عقیده‌ام را ابراز کنم.

راغب گفت: من استوری‌های مناسبتی می‌گذارم، با افتخار عزاداری‌های ماه محرم را منتشر می‌کنم. اگرچه اوایل افراد بابت این موضوع گارد می‌گرفتند، ولی عقیده‌ام برایم با ارزش‌تر است. چون اگر جایگاهی دارم، فکر می‌کنم بخاطر اعتقاداتم هست. از آن جایی که هنرمند با احساسش سروکار دارد، ما همیشه در لبه پرتگاه حرکت می‌کنیم. تنها چیزی که می‌تواند ما را در مقابل این همه ذوق و شوق با این همه طرفدار با تفکرات مختلف حفظ کند، عقایدمان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: ۳۷۲۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت