در ژانرهای مختلف موسیقایی؛

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

تعدادی از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان در ژانرهای مختلف طی روزهای پایانی سال تک‌آهنگ‌هایی را به صورت مستقل یا در قالب موسیقی تیتراژ سریال‌های رمضانی و نوروزی سیما منتشر کردند.

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

 در روزهای آخر سال ۱۴۰۲ تعدادی از هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی در ژانرهای مختلف اقدام به انتشار تک‌آهنگ کردند.

این آثار موسیقایی یا در قالب موسیقی تیتراژهای فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی و یا در قالب تک‌آهنگ مستقل پیش روی مخاطبان قرار گرفته‌اند.

محسن چاوشی؛ انتشار «بی‌بدن» به مناسبت اکران یک فیلم سینمایی

همزمان با آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی دانشی، تک‌آهنگی هم به همین نام با آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در این اثر امید روزبه ترانه‌سرا، محسن چاوشی آهنگساز و خواننده، رضا فوادیان تنظیم‌کننده، بهروز میرزایی نوازنده گیتار، مهدی کریمی میکس و مستر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

 

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

گروه هم صدایان طنین؛ شنیدن یک دعای تحویل سال متفاوت با حضور استاد

گروه «هم‌صدایان طنین-هم‌آوایی بین‌المللی الغدیر طهران» همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تلاقی این ایام گرانقدر با لحظه تحویل سال و نوروز ۱۴۰۳ اقدام به انتشار نماهنگی با عنوان «بهترین حال» در قالب «دعای تحویل سال فارسی» کرده‌اند.

هادی نصیری سرپرست گروه «هم‌صدایان طنین-هم‌آوایی بین‌المللی الغدیر طهران» درباره این نماهنگ توضیح داد: پس از تولید اثر «نیکونام‌های پروردگار» یا همان «اسماءالحسنی فارسی» در ماه مبارک رمضان گذشته و انتشار گسترده‌ای که انجام گرفت، این بار تلاش کردیم تا اثر خاطره‌انگیز دیگری را با نام «بهترین حال» به زبان شیرین فارسی‌ تولید و منتشر کنیم.

ایمان طرفه شاعر، پیام کریمی تنظیم‌کننده، علی‌اکبر مرآتی تصویربردار و تدوین، علیرضا جلالی صدابرداری و میکس، فاطمه تفتی گرافیست و بنده به عنوان آهنگساز و کارگردان اعضای گروه اجرایی پروژه را تشکیل می‌دهند.

 

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

محمد اصفهانی؛ انتشار اولین آهنگ آلبوم جدید با «من می‌تونم عاشق شم»

محمد اصفهانی خواننده موسیقی پاپ ایران که طی سال‌های اخیر آثار ارزشمندی را پیش روی مخاطبان قرار داده، اخیرا قطعه «من می‌تونم عاشق شم» را منتشر کرد.

در این اثر تویجان نیازی آهنگساز، زهرا عاملی ترانه‌سرا، محمد فلاحی میکس و مسترینگ و محمد اصفهانی به عنوان خواننده حضور دارند.

این هنرمند در توضیح اثر «من می‌تونم عاشق شم» نوشته است:

«پیشاپیش نوروز یک هزار و چهارصد و سه برشما خجسته باد. به همین مناسبت ترانه «من می تونم عاشق شم» اولین اثر از آلبوم جدیدم به نام «بوستان» منتشر شد که امیدوارم نوروز امسال را برای ایرانیان علاقه مند موسیقی عاشقانه تر کند.»

 

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

محمد علیزاده؛ «پناه» تقدیم به شما امام رضای همه!

همزمان با پخش ویژه‌برنامه تلویزیونی ایام ماه مبارک رمضان شبکه دو سیما به نام «پناه»، تک‌آهنگی هم به همین نام با خوانندگی محمد علیزاده منتشر شد.

سینا پارسیان ترانه‌سرا، ملودی و تنظیم، پرستو یاری بک وکال، هیراد نیک‌نام نوازنده گیتار، سعید صالحی میکس و مسترینگ عوامل اجرایی این قطعه را تشکیل می‌دهند.

محمدعلیزاده درباره این قطعه نوشته است:

«پناه» با یک دنیا عشق و احترام تقدیم به همه دوستدارانت، با هر اندیشه و مرام و عقیده‌ای و تقدیم به ساحت مقدس شما؛ امام رضای همه.»

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

برادران سعیدی؛ این قطعه اصیل را با لهجه اصفهانی بشنوید!

در آستانه فرارسیدن سال جدید محمد سعیدی و علی سعیدی برادران دوقلوی موسیقی ایرانی که طی سال‌های گذشته آثار متعددی را در عرصه خوانندگی پیش روی مخاطبان قرار داده‌اند، به تازگی تک‌آهنگ «بوگو چیطو شد» را بر اساس لهجه اصفهانی منتشر کردند.

سینا فرزادی‌پور ایده‌پرداز، آهنگساز و تنظیم‌کننده، پریا تفنگ‌ساز ترانه‌سرا، سعید رضایی صدابردار، سعید خطیبی میکس و مسترینگ، روح الله اله‌دادی، امیرمهدی مقدم، سیاوش عابدزاده، سینا فرزادی‌پور گروه نوازندگان از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه موسیقایی حضور دارند.

 

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

رضا صادقی؛ انتشار یک عاشقانه آرام به نام «حوا»

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ هم در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «حوا» را طی روزهای گذشته پیش روی مخاطبان قرار داد.

در این تک آهنگ که مانند اغلب آثار رضا صادقی دربرگیرنده حال و هوایی عاشقانه است، میترا مهری پور شاعر وترانه سرا، علی نیک پی آهنگساز عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

وی درباره این قطعه نوشته است: «واسه دلگرمی دنیام یه وقتا، خیالی نیست که قهوه‌ام سرد میشه».

آهنگ‌هایی که در روزهای آخر منتشر شدند/ تلخ و شیرین‌های شنیدنی!

بهنام خدارحمی؛ «تو عاشق نبودی» به ناشنوایان تقدیم شد

جدیدترین اثر بهنام خدارحمی آهنگساز و نوازنده کشورمان با نام «تو عاشق نبودی» ضمن تقدیم به ناشنوایان منتشر شد.

بهنام خدارحمی در این قطعه جدید علاوه بر اجرا، موسیقی و تنظیم ارکستر را هم بر عهده گرفته است. ترانه‌سرایی این قطعه را نسرین سیفی و ترجمه‌ برای ناشنوایان را زهرا زارعی عهده دار بوده است.

کوشا صرافی گوهر، کیمیا عزیزی، دانیال حیدری، فاطمه میرخانی، یلدا متاحی، نعیم بکاییان نوازندگان ویولن، کوشا صرافی گوهر و روشنک بهشتی نوازندگان ویولا، داود منادی نوازنده ویولنسل، فرزاد قیصری‌پور نوازنده تیمپانی، محمدرضا محمدی نوازنده قانون، امین یساولی نوازنده عود، پاشا هنجنی نوازنده نی، پریسا احدی نوازنده سنتور، امیراحدی نوازنده تار، بهنام بیات نوازنده کمانچه، امیردباغیان نوازنده دف، بابک خواجه نوری نوازنده تمبک گروه نوازندگان را تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۷۴۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت