سروش صحت دبیر جشنواره قصه‌گویی شد

سرنا_محمد رضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در احکام جداگانه مدیران جشنواره قصه‌گویی را منصوب کرد.

سروش صحت دبیر جشنواره قصه‌گویی شد

در حکم محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای سروش صحت صادر کرد، توجه به احیای سنت قصه‌گویی با توجه به ذائقه و نیاز مخاطبان امروز و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این هنر و تجربه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در امر برگزاری بیش از دو دهه جشنواره قصه‌گویی در راستای مشارکت بیشتر مردم، هنرمندان، نویسندگان و قصه‌گویان و ارتقای سطح هنری جشنواره از وظایف دبیر هنری عنوان شده است.

معاون فرهنگی کانون همچنین در حکم دیگری مجید توکلی، از سینماگران کشور که در دو سال گذشته دبیر اجرایی جشنواره قصه‌گویی بوده است را به همین عنوان منصوب کرد.

رئیس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچنین الهام دارابی، از قصه‌گویان برتر کانون را به عنوان رئیس دبیرخانه و مسئول کمیته استان‌های جشنواره انتخاب کرد و مسئولیت کمیته بین‌الملل جشنواره را هم به بهاره جهاندوست، نقال، مجری تلویزیون و قصه‌گوی برتر جشنواره‌های بین‌المللی سپرد.

علاوه بر این، وحید خسروی و علیرضا آقایی، از قصه‌گویان با سابقه کانون هم به عنوان مسئول کمیته‌های قصه‌گوی برتر و پادکست جشنواره انتخاب شدند؛ دو بخشی که به تازگی و از دوره بیست‌وسوم، به جشنواره قصه‌گویی اضافه شدند.

محمدرضا زمردیان، در حکم دیگری سیدمحمدحسین هاشمی از فعالان حوزه رسانه را به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منصوب کرد.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و به دلیل شیوع بیماری کرونا، قرار است شرکت‌کنندگان به صورت مجازی با یکدیگر رقابت کنند.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۸۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت