برندگان پنجمین دوسالانه کارتون کتاب، معرفی شدند

۱۱ برنده سه بخش آماتور، شایستگان تقدیر و حرفه‌ایِ پنجمین دوسالانه کارتون کتاب، معرفی شدند.

برندگان پنجمین دوسالانه کارتون کتاب، معرفی شدند

 برگزیدگان پنجمین دوسالانه کارتون کتاب، طی مراسمی با حضور علیرضا مختارپور (دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور)، محمد حسین نیرومند (مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سید مسعود شجاعی طباطبایی (دبیر پنجمین دوسالانه کارتون کتاب)، ناصر فیض (شاعر)، مدیران کل و مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور با اجرای منصور ضابطیان، امروز  (چهارشنبه ۱۹ آبان) در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم، برگزیدگان پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب در سه بخش آماتور یا غیرحرفه‌ای، شایستگان تقدیر و برگزیدگان در بخش حرفه‌ای، معرفی و تقدیر شدند.

بر این اساس، اولکسی کوستوفسکی از کشور اوکراین، مجید امینی از رشت و سامان ترابی از اهواز به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب در بخش حرفه‌ای معرفی شدند که نماینده سفارت اوکراین در ایران به نمایندگی از اولکسی کوستوفسکی جایزه وی را دریافت کرد.

همچنین مهناز یزدانی از اصفهان، علیرضا پاکدل از مشهد و مهدی عزیزی از شهرستان گرگان استان گلستان به عنوان برگزیدگان شایسته تقدیر پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب در بخش حرفه‌ای شناخته شدند.

مصطفی رضایی از قم، مریم محبی از شهرستان جهرم استان فارس، احسان حسینی پژوه از تهران، الهام خوش انجام از کرمانشاه و مختار اسماعیلی از تهران نیز به عنوان برگزیدگان پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب در بخش آماتور یا غیرحرفه ای معرفی شدند.

در این مراسم پس از معرفی و تقدیر از برگزیدگان و شایستگان تقدیر این دوره از مسابقه، از کتاب پنجمین دوسالانه کارتون کتاب رونمایی شد.

پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی با موضوعات «کتاب و کودک»، «کتاب، کتابدار و کتابخانه»، «کتاب و رسانه» و «کتاب و کرونا» برگزار شد.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت