پرفروش شدن کتاب یک نویسنده قبل از چاپ

آخرین کتابی که توسط «دبورا جیمز»‌ ستون‌نویس انگلیسی نوشته شده است، پیش از آن که روانه بازار شود به اثری پرفروش تبدیل شد.

پرفروش شدن کتاب یک نویسنده قبل از چاپ

با استقبال زیاد از نسخه‌های پیش‌فروش‌شده دومین و آخرین کتاب «دبورا جیمز» مجری پادکست و ستون‌نویس انگلیسی، این کتاب طی چند روز به صدر فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه «آمازون» تبدیل شده است.

کتاب خاطرات «جیمز» که گوینده پادکست نیز هست، با پیشی گرفتن از کتاب محبوب «مردی که دوبار جانش را از دست داد» نوشته «ریچارد عثمان»، در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش بریتانیا در «آمازون» قرار گرفته است.

زمان انتشار کتاب «چطور در آستانه مرگ زندگی کنیم» پس از انتشار خبر زیاد نبودن شانس زندگی نویسنده آن، به زمانی زودتر از موعد تعیین‌شده تغییر یافت. بر اساس تصمیم جدید، این کتاب در ماه اوت روانه بازار می‌شود؛ این درحالی است که این اثر پیش‌تر قرار بود در ماه ژانویه سال آینده منتشر شود.

«جیمز» که اکنون ۴۰ ساله است در سال ۲۰۱۶ متوجه شد به سرطان روده مرحله ۴ مبتلا است و پزشکان به او گفته بودند که کمتر از ۸ درصد احتمال دارد بتواند ۵ سال آینده را زنده بماند. این معاون سابق مدرسه، از آن زمان تاکنون مجری برنامه زنده‌ای در «رادیو ۵ بی بی سی» است که به موضوع سرطان می‌پردازد. او همچنین تاکنون بیش از ۵.۷ میلیون پوند برای تحقیق درباره سرطان جمع‌آوری کرده است.

 «جیمز» می‌گوید انتشار این کتاب روشی بود تا بتواند آن‌چه را با دیگران به اشتراک بگذارد که باید برای داشتن نگرش مثبت در زمان مواجهه با بزرگترین مسائل زندگی انجام داد.

به گفته «جیمز»، این کتاب همچنان مدت طولانی پس از به پایان رسیدن زندگی او منتشر خواهد شد، اما او امیدوار است تغییر تاریخ انتشار، مخاطبان را کمتر منتظر نگه دارد.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت