کتاب خاطرات متیو پری پرفروش‌ترین کتاب آمازون شد

در چند روزی که از درگذشت متیو پری می‌گذرد، کتاب او به پرفروش‌ترین کتاب در آمازون بدل شد.

کتاب خاطرات متیو پری پرفروش‌ترین کتاب آمازون شد

«دوستان، عاشقان و یک چیز بزرگ وحشتناک: یک خاطره» کتاب خاطرات متیو پری است که وی در آن به جزییات بلندپروازی، شهرت، اعتیاد و دوران کودکی اش پرداخته است.

پیش از اینکه او به بخش مراجعه‌های مکررش به بیمارستان و دوره‌های بازپروری بپردازد، داستان متیوی پنج‌ساله را می‌خوانیم که مدام از مونترال به لس‌آنجلس سفر می‌کند تا به والدین جداشده‌اش برسد. پس از آن داستان متیوی ۱۴‌ ساله که یک ستاره تنیس با رتبه ملی در کانادا بود، روایت می‌شود و بعد متیوی ۲۴ ساله که به تدریج وارد عرصه بازیگری می‌شود.

این کتاب خاطرات، پس از مرگ غم‌انگیز بازیگر «فرندز» در روز شنبه اکنون در فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون در جایگاه نخست قرار گرفته است.

این کتاب خاطرات که توسط خود پِری نوشته شده و یکم نوامبر ۲۰۲۲ وارد قفسه‌های کتاب‌فروشی‌ها شد، جزییات زیادی از مبارزه او با اعتیاد را شرح می‌دهد. او همچنین درباره حرفه بازیگری خود و سریال کمدی «فرندز» هم صحبت کرده است.

پری پیش از انتشار این کتاب هم درباره سومصرف مواد صحبت کرده بود، اما در طول ۲۵۰ صفحه کتابش، وی نشان داد که اعتیادش چقدر شدید بوده و حتی در مقطعی در اوج وابستگی‌اش به مواد روزانه ۵۵ قرص ویکودین مصرف می‌کرد. او مدتی هم به کما رفت و مجبور شد ده‌ها عمل جراحی برای ترمیم دستگاه گوارش نابود شده‌اش به خاطر استفاده بی‌رویه از مواد مخدر انجام دهد. وی نوشته پس از پایان «فرندز» همکاران او، به‌ویژه جنیفر آنیستون، با وی در تماس بودند و به او پیشنهاد کمک کردند.

سال پیش در مصاحبه‌ای که مربوط به انتشار این کتاب خاطرات بود، متیو پری فاش کرد که حامی مالی‌اش به او پیشنهاد کرد تا احساسات ناراحت و آشفته‌اش را بنویسد. او جلوی لپ‌تاپش نشست و ۱۰ روز بعد نمایشنامه‌ای در این باره نوشت و بعد فیلمنامه‌ای نوشت که امیدوار بود آن را روی پرده بزرگ بیاورد و کارگردانی کند.

در مصاحبه دیگری در سال گذشته پری درباره اینکه دلش می‌خواهد چگونه از او یاد شود گفت می‌خواهد از او به عنوان کسی یاد شود که خوب زندگی می‌کرد، خوب دوست می‌داشت و جوینده بود. وی افزود: و مهمترین چیز اینکه همیشه می‌خواهد به مردم کمک کند. این همان چیزی است که من می‌خواهم.

طبق اخبار رسمی منتشر شده پری در ۵۴ سالگی در جکوزی خانه‌اش درگذشت. پلیس روز بعد در ساعت ۴:۱۰ به خانه او فراخوانده شد. دفتر پزشکی قانونی روز یکشنبه اخبار جدیدی به صورت آنلاین منتشر و تاکید کرد اعلام علت مرگ این بازیگر به تعویق افتاده است. این خبر اغلب به این معنی است که کالبد شکافی کامل شده است، اما بازپرس برای تعیین آنچه اتفاق افتاده به زمان بیشتری نیاز دارد.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۷۱۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت