برگزاری هشتمین گردهمایی بزرگ فولکس‌واگن‌های ایران در ۶ استان کشور

فولکس‌واگن‌های ایران برای هشتمین بار با تلاش انجمن وسیله‌های نقلیه تاریخی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی همزمان در ۶ استان کشور گردهم آمدند.

برگزاری هشتمین گردهمایی بزرگ فولکس‌واگن‌های ایران در ۶ استان کشور

گردهمایی فولکس‌واگن‌های ایران روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت همزمان در مجموعه تاریخی ارگ کریمخان در شیراز، مرکز تجاری سیتی‌سنتر در اصفهان، هتل هما در شهر مقدس مشهد، هتل صفاییه در یزد، در مجموعه فرهنگی تجاری ایران مال در تهران، موزه خودروهای کلاسیک تبریز برگزار شد.

در این رویداد که با استقبال علاقه‌مندان به فعالیت‌های اتومبیل‌رانی به ویژه خودروهای تاریخی و محصولات گروه خودروسازی فولکس‌واگن روبه‌رو شد، بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع خودروهای تاریخی فولکس شامل فولکس بیتل (قورباغه‌ای)، ترسپورتر، ون، گلف، پاسات، استیشن و نسل جدید خودروهای شرکت فولکس واگن، در تهران حضور داشتند. در اصفهان نیز ۹۰ دستگاه، در شیراز ۸۰ دستگاه، در مشهد ۵۰ دستگاه، در یزد ۳۵ دستگاه و در تبریز هم ۴۵ دستگاه خودرو گردهم آمدند.

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور، شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، معرفی خودروهای تاریخی به‌عنوان بخشی از ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی‌صنعتی کشور و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این گردهمایی بود.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۵۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت