ظهور دجال / اکانت‌های صهیونیستی خبر از جنگ آخرالزمانی می‌دهند!

جنگ‌افروزان در غزه در پشت‌پرده جنایت‌های خود، چشم امید به ظهور دجال دارند.

ظهور دجال / اکانت‌های صهیونیستی خبر از جنگ آخرالزمانی می‌دهند!

دجال، مدعی دروغین نجات بخش آخرالزمان است. برخاستن او، خود نشانه‌ای است از ظهور امام موعود.

 

اکانت‌های نزدیک به موساد، حرف از ظهور می‌زنند. ظهور منجی دروغینی که به آن باور دارند. نمونه‌اش، پست جدیدی از اکانت منتسب به موساد که صحنه‌ای از ظهور منجی خودشان (دجال) را نشان داده و زیر آن نوشته شده: او اینجاست...

 

IMG_20231107_133813_242

 

از نگاه آنها، جنایتها در غزه، نوعی قربانی دادن در پای منجی است. مسیحیان صهیونیست، این منجی را به عیسی (ع) نسبت می‌دهند و یهودیان صهیونیست، آن را با ستاره داوود درآمیخته‌اند.

روشن است که چشم جهان به تحولات غزه است. جو بایدن در دیدار گابریل بوریک رئیس جمهور شیلی گفته، "آنچه در خاورمیانه اتفاق می‌افتد، جهان را برای هشت دهه آتی شکل خواهد داد. به اعتقاد من، شاید [با گذشت] هر ۶ تا هشت نسل، لحظاتی پیش می‌آید که جهان در مدت زمان بسیار کوتاهی تغییر می‌کند. فکر می‌کنم آنچه در ۲ یا سه سال آینده اتفاق می‌افتد تعیین می‌کند که جهان در پنج یا ۶ دهه آینده چگونه خواهد بود."

در چنین شرایطی است که آمریکا و اسرائیل به جنابات غزه شدت می‌دهند تا شاید بتوانند منجی دروغین خود را بر منجی آخرالزمان پیروز کنند.

اما به باور مسلمانان، شرایط کاملا متفاوت است. آیت‌الله اراکی عضو شورای عالی حوزه علمیه معتقد است: طبق قوانین الهی، غزه به زودی پیروز خواهد شد، زمان پیروزی جبهه مقاومت طولانی نخواهد بود و ما ان‌شاءالله طی روزهای آینده شاهد آن خواهیم بود و زمانی که پیروزی حاصل شود، زخم‌ها درمان خواهد شد.

به این ترتیب روشن است که تحولات غزه را می‌توان از نگاه دینی، نبرد آخرالزمانی دانست که زمینه تحولات بزرگتری را در آینده رقم خواهد زد.

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۷۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت