تکذیب دروغ بی‌بی‌سی فارسی درباره‌ی استاد شجریان

بخش فارسی زبان شبکه‌ی بی‌بی‌سی ، امروز در انتهای خبر مربوط به رونمایی آلبوم جدید همایون شجریان ، جملاتی را درباره‌ی استاد شجریان نوشت که کاملا نادرست و برعکس واقعیت بود.

در این متن آمده :«محمدرضا شجریان، پدر همایون که در اعتراضات ۸۸ با مردم همراه شده بود، بابت استفاده اثر ربنای خود در ماه رمضان توسط صدا و سیما اعتراض کرد و اجازه استفاده از آن را به صدا و سیما نداد.»

این درحالیست که استاد شجریان چه در سال‌ ۸۸ و چه در سال‌های پیش و پس از آن ، تنها اثری که اجازه‌ی پخش آن از صدا و سیما را داده بود ، همین اثر ربنا بود و اعتراض ایشان به پخش و سواستفاده صدا و سیما از سایر آثارش بود و متن منتشر شده در این رسانه ، نسبت دادن دروغی آشکار و بی اساس به استاد محمدرضا شجریان می‌باشد.

 

 

منبع: جماران نیوز
کد مطلب: ۳۵۹۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

دیدگاه

تازه ها

یادداشت