نخستین کارگردانی مرتضی عقیلی روی صحنه می‌رود

نخستین کار نمایش «مرتضی عقیلی» بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر با عنوان «شوهر اینترنتی» اواخر آبان امسال در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

نخستین کارگردانی مرتضی عقیلی روی صحنه می‌رود

مرتضی عقیلی که نویسندگی و تهیه کنندگی این نمایش کمدی اجتماعی را نیز بر عهده دارد روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: در این نمایش چهار بازیگر اعم از یک نفر زن و سه بازیگر مرد ایفای نقش می‌کنند.

عقیلی به حضور یک بازیگر زن چهره در میان بازیگران این نمایش کمدی بدون بردن نام او اشاره کرد و گفت: علاوه بر خودم دو بازیگر مرد دیگر نیز در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد که به زودی اسامی آن‌ها نیز اعلام خواهد شد.

به گفته او، تمرین‌های گروه در زمان حاضر شروع شده و تا آبان ادامه خواهد داشت. شوهر اینترنتی اواخر آبان در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

عقیلی گفت با توجه به این که شوهر اینترنتی نخستین کارش در زمینه کارگردانی تئاتر است این اجرا را به تالار حافظ می‌برد اما علاوه بر آن در پردیس شهرزاد هم این نمایش را به روی صحنه خواهد برد.

عقیلی این هنرپیشه و کارگردان قدیمی کشورمان پس از ۴۳ سال دوری از ایران اسفند پارسال با نمایش «فلزات چکش‌خوار» به تهیه کنندگی  پرویز پرستویی و کارگردانی آرش سنجابی دوباره در کشور به روی صحنه رفت.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۲۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت