نقش بناهای تاریخی بر چهره بازیگران ایرانی

پروژه‌های هنری زیادی بر روی چهره بازیگران طراحی شده است که در جدیدترین آنها به مناسبت روز معماری ایران، نقش بناهای تاریخی بر چهره بازیگران زن ایرانی سر و صداهای زیادی را به دنبال داشته است.

نقش بناهای تاریخی بر چهره بازیگران ایرانی

همواره مردم ایران زمین به نقش بناهای تاریخی سرزمین خود اهمیت زیادی می‌دهند. اگر این طرح‌های برجسته بر روی چهره بازیگران زن باشد و در فیلم و سریال‌های تاریخی ایفا نقش کنند، می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

بررسی اخبار بازیگران در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که نقش بناهای صورت گرفته بر چهره بازیگران زن، توسط خانم مریم رهنما انجام شده است. اگر می‌خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

 

نقش بناهای تاریخی جذاب بر روی چهره بازیگران

به نقل از اخبار حوادث سایت خبری سانا پرس به مناسبت روز معماری ایرانی، نقش برخی از بناهای تاریخی ایران که اصالت زیادی دارند، بر روی چهره تعدادی از بازیگران زن نقش بسته است. این کار توسط میکاپ آرتیستی به نام مریم رهنما انجام شده است که بسیاری از کارهای آرایشی خانم‌های بازیگر را بر عهده دارد. با توجه به این که هنرمندی مریم رهنما بی‌نظیر است، بسیاری از افراد مرتبط با طراحی و گریم، وی را برای طراحی نقش بناهای تاریخی جذاب بر روی چهره بازیگران انتخاب کردند.

بناهای مختلفی بر روی چهره بازیگران طراحی شده است که از مهم‌ترین بناهای طراحی شده می‌توان به عالی قاپو، تخت جمشید، تالار آیینه کاخ گلستان، آرامگاه خیام، حمام فین کاشان، خانه بروجردی، کلیسای سنت استپانوس، برج آزادی، بنای سلطان امیراحمد و غیره اشاره کرد. هر کدام از بناهای تاریخی بیان شده به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده است که با نگاه به بازیگران داوطلب در این زمینه می‌توانید ظرافت طراحی را مشاهده کنید.

مریم رهنما با استفاده از ایده‌های نو و به مناسب روز معماری ایرانی توانست این کار را با ظرافت بی‌نظیر انجام دهد. شاید جالب باشد که بخواهید در مورد بیوگرافی مریم رهنما بیشتر بدانید.

آشنایی با مریم رهنما؛ میکاپ آرتیست بناهای تاریخی

مریم رهنما یکی از میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای و جوان تهران است که پس از گذراندن آموزش آرایشگری توانست سالن خود را در پاسداران راه‌اندازی کند. وی بسیار هنرمند و پرانرژی است و دوست دارد روزی بتواند بازیگران زن خارجی را میکاپ کند. مریم رهنما با استفاده از نقش بناهای تاریخی توانست به تنهایی بهترین نقش‌ها را بر روی چهره بازیگران ایرانی طراحی کند.

مریم رهنما ۱

به گزارش وب سایت خبری سانا پرس مریم رهنما در حال حاضر پس از رسیدن به شهرت توانست کلاس‌های آرایشگری خود را برای علاقه‌مندان برگزار کند. مستر کلاس میکاپ و گریم این شخصیت، با ارائه مدرک معتبر ارائه می‌شود. سبک آرایشگری مریم رهنما بسیار متفاوت است و علاقه‌مندان به وی سبک مورد نظر رهنما را غلیظ می‌دانند. در گفتگوی منتشر شده از مریم رهنما وی علاقه‌مندی خود را در آرایش سبک می‌دانست و معتقد است که هر شخص متناسب با چهره خود می‌تواند یکی از سبک‌های آرایشی را انتخاب کند.

نقش بناهای تاریخی بر روی چهره چه کسانی طراحی شد

با توجه به این که نقش و نگارهای تاریخی برای بسیاری از بازیگران به عنوان یک نقش و نگار جالب و جذاب شناخته می‌شود، از مهم‌ترین کسانی که در زمینه اجرای طراحی نقش بناهای تاریخی ایران داوطلب شدند، شامل بهاره رهنما، شبنم قلی خانی، شیدا یوسفی، سیما خضرآبادی، صحرا اسداللهی، مهدیه محمدخانی، ایران مسغودی، حدیث فولادوند، مهسا هاشمی، فاطیما بهارمست و نیلو شهیدی هستند. هر کدام از بازیگران بیان شده دارای سبک خاص بازیگری هستند که با طراحی عالی مریم رهنما توانستند یکی از بناهای تاریخی را بر روی چهره خود داشته باشند.

تصاویر منتشر شده از چهره بازیگران فوق نشان می‌دهد که میکاپ آرتیست این کار بسیار حرفه‌ای کار کرده است. کسانی که اخبار فرهنگ و هنر را دنبال می‌کنند می‌دانند که فیلم و سریال‌های تاریخی ساخته شده همواره مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است. بنای عباسی نقش جهان اصفهان بر روی چهره مهدیه محمدخانی طراحی شد. وکیل شیراز نیز به بهاره رهنما رسید. شبنم قلی خانی نقش بنای سلطان امیر احمد کاشان را به نمایش گذاشت.

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند تالار آیینه کاخ گلستان را انتخاب کرد که بسیار زیبا طراحی شده است. از طرح‌های دیگر تاریخی می‌توان به گنبد علویان همدان اشاره کرد که بر روی چهره خانم صحرا اسدالهی طراحی شد. اتاق موسیقی عالی قاپو اصفهان نیز به عنوان یک بنای تاریخی بر روی چهره مریم معصومی درج شد. نیلوفر شهیدی طرح سرای سلطنه قزوین را انتخاب کرد و لادن سلیمانی نیز برج آزادی تهران را برگزید.

جمع بندی

افرادی که به اخبار بازیگران علاقه‌مند هستند و همواره به شکل روزانه اخبار مرتبط با دسته بندی فرهنگ و هنر را مطالعه می‌کنند، می‌دانند که نقش بناهای تاریخی بر چهره بازیگران ایرانی به مناسب روز معماری طراحی شده است. مریم رهنما به عنوان اجرا کننده این طرح با انتخاب بازیگران مطرح توانست، نقش و نگارهای زیبایی را بر روی چهره آنان طراحی کند. اگر بخواهید در مورد اخبار بازیگران اطلاعات خود را به روز کنید، کافی است به وب سایت سانا پرس سر بزنید.

کد مطلب: ۳۵۹۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت