سریالی که خانواده ها بدون شرم کنار هم خواهند دید

تهیه‌کننده «روزگار جوانی» اعتقاد دارد این سریال آرامش‌بخش و فرهنگساز است و خانواده‌ها شرم‌شان نمی‌آید آن را با هم ببینند.

سریالی که خانواده ها بدون شرم کنار هم خواهند دید

سپهر محمدی، تهیه‌کننده سریال «روزگار جوانی» با اشاره به روند مراحل پس از تولید این مجموعه و مشکلاتی که در زمان تولید وجود داشته است، گفت: «ساخت سریال‌هایی که بازیگر زیادی دارند، به شکل طبیعی کار سختی است، حالا شما کرونا را هم اضافه کنید.»

وی افزود: «ما در یک لوکیشن هفت ماه حضور داشتیم که ۶۰ نفر عوامل سریال را شامل می‌شد و همه اینها مشکلات را زیاد می‌کرد.»

محمدی با اشاره شرایط کرونایی کشور اظهار کرد: «در همین روزهای کرونایی و در طول تولید سریال، پدر و مادر آقای اصغر توسلی، کارگردان سریال متاسفانه بر اثر کرونا و در یک فاصله حدوداً ۱۰ روزه فوت کردند و خود ایشان هم کرونا گرفتند که ۲۵ روز کار تعطیل شد. همچنین برخی از عوامل هم خودشان یا خانواده‌شان مبتلا شدند.»

این تهیه‌کننده تاکید کرد: «خود من اصلاً دوست نداشتم در کرونا کار کنم چون مسئولیت بزرگی بود و اگر اتفاقی برای عوامل می‌افتاد نمی‌توانستم خودم را ببخشم.»

محمدی با اشاره به سختی‌های فراهم کردن امکانات نیز گفت: «ما لوکیشن سریال را سه بار به سختی تمدید کردیم و قیمت آن هم دائم بالا می‌رفت. کار در دوران کرونا بسیار سخت است و خود ما دوست داشتیم در زمانی باشد که با فراغ بال بیشتری به تولید می‌رسید اما امیدوارم برآیند و پخش این سریال خروجی خوبی داشته باشد و حال مردم را خوب کند.»

تهیه‌کننده «روزگار جوانی» یادآور شد: «اعتقاد دارم این سریال آرامش‌بخش و فرهنگساز است. گاهی خانواده‌ها شرم‌شان می‌آید فیلم یا حتی سریالی را با هم ببینند، ولی روزگار جوانی این‌گونه نیست.»

وی در پایان گفت: «امیدوارم سریال «روزگار جوانی» که با یک تیم حرفه‌ای در پشت صحنه و بازیگران جوان و مستعد ساخته شده است، خوب دیده شود و اگر بازتاب خوبی داشته باشد به فصل بعدی هم فکر خواهیم کرد.»

 

منبع: مهر

کد مطلب: ۳۵۳۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت