خاطره بانمک صداپیشه جناب‌خان از دوران دانشجویی

محمد بحرانی، صداپیشه جناب‌خان از خاطرات روزهای دور، حضور در جشنواره دانشجویی، بع‌بع کردنش در نقش گوسفند و معرفی شدنش از سوی مریم سعادت به بهرام شاه محمدلو گفت.

خاطره بانمک صداپیشه جناب‌خان از دوران دانشجویی

محمد بحرانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، صداپیشه و عروسک‌گردان که در میان عموم مردم با صداپیشگی عروسک جناب‌خان شناخته می‌شود، شامگاه گذشته، دوشنبه ۳۰ آذر، مهمان ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه دو سیما با اجرای منصور ضابطیان شد. 

او در پاسخ به این سوال ضابطیان که پرسید واقعا ۲۰ سال است کار می‌کنی؟! گفت: «من از ۷۹ وارد دانشکده هنرهای زیبا و از ۸۰ جذب تلویزیون شدم.»  

بحرانی در جواب این که «کی در تو چه دید؟» توضیح داد: «سرکار خانم مریم سعادت که تا ابد خودم را به ایشان مدیون می‌دانم. من در جشنواره عروسکی دانشجویی، چندتایی کار داشتم و اتفاقا اولین آن‌ها، یک گوسفند بود که من به جایش بع‌بع می‌کردم ولی ظاهرا خوب بع‌بع کردم و خانم مریم سعادت مرا به آقای بهرام شاه محمدلو معرفی کردند.»  

او در بخش دیگری از برنامه گفت: «من از بچگی در مراسم تشتی، قابلمه‌ای دستم بود و بندری می‌خواندم و هنوز هم از همان راه نان‌مان را درمی‌آوریم.»  

آرزوی محمد بحرانی در شب یلدای ۱۴۰۰ برای مردم ایران این بود: «به نظرم درست‌ترین آرزو در این روزها، آرزوی گشایش اقتصادی برای مردم ایران است. همین میزی که میز کوچکی به نظر می‌آید و برای چیدنش از هر تجملی دوری کرده‌اید شاید در ایران آرزوی خیلی‌ها باشد. من آرزو می‌کنم که این میز آرزوی آدم‌ها نباشد. یعنی به سادگی بتوانند مایحتاج اولیه‌شان را تهیه کنند.» 

 

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۵۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت