روایت علیخانی از گذر از «ماه عسل» و رسیدن به «عصر جدید» و «جوکر»

احسان علیخانی با یادی از برنامه «ماه عسل» خود که پنج سال از آخرین پخش آن می‌گذرد، می‌گوید: پنج سال است که از «ماه عسل» استعفا داده‌ام. این روزها با دوستانم برایتان «عصر جدید» و «جوکر» می‌سازم و خوشحالم که با «جوکر» می‌توانم گاهی بخندانم و با «عصر جدید»، گاهی، هیجان‌زده‌تان کنم.

روایت علیخانی از گذر از «ماه عسل» و رسیدن به «عصر جدید» و «جوکر»

این مجری با اشاره به ساخت برنامه «ماه عسل» در طول سال‌های گذشته، یادآور شده است: «سال‌ها ماه رمضان، «ماه عسل» ساختم، ولی پنج سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم. دلایل حرفه‌ای‌اش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری. ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه بازی‌هایم را انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم، دیوانه بازی هایم را انتخاب کردم. من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارند که تو را در زندگی شخصی‌ات، دقیق شبیه تِم و جنس کاری که می‌سازی ارزیابی کنند و با همان متر همیشه تو را اندازه بگیرند، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی‌ات، یعنی گذشته‌ات، دردهایت، رنج هایت، آرزوهایت، اختلال ها، مرض هایی که داری، حسرت هایی که می خوری و تمام آزمون و خطاهایت و… سن که بالاتر می رود، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط.»

علیخانی در پایان اظهار کرده است: «ماه عسل دانشگاه عجیبی برایم بود که من را از یک پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ التحصیل.»

 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت