نماوا: وزارت ارشاد متن بیلبورد تبلیغاتی «شبکه مخفی زنان» را تغییر داد

نماوا نسبت به تغییر متن بیلبورد تبلیغاتی سریال «شبکه مخفی زنان» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معترض شد.

نماوا: وزارت ارشاد متن بیلبورد تبلیغاتی «شبکه مخفی زنان» را تغییر داد

عصر دیروز  روابط عمومی نماوا در خبری که در اختیار رسانه‌ها قرار داد، نسبت به تغییر محتوای تبلیغاتی سریال «شبکه مخفی زنان» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اعتراض کرد.

در این خبر آمده است:

«سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی، در حالی که مجوز رسمی خود را از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در خصوص تبلیغ تهیه‌شده برای محتوا اخذ کرده است با برخورد ارشاد روبه‌رو شد.

با وجود این‌ که پیش از این اعلام شده بود که طرح و جزئیات مربوط به تبلیغ محتواها لازم است تنها توسط ساترا بررسی و ممیزی شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تنها برای معرفی به شهرداری و نهاد‌های زیرمجموعه‌ی آن وزارت‌خانه همکاری داشته باشند،‌ اما خلف وعده صورت گرفت.

در روزهای گذشته، برخلاف این توافق، وزارت ارشاد استان تهران با وجود تایید کتبی ساترا در خصوص محتوای تبلیغاتی تهیه‌شده برای سریال «شبکه مخفی زنان»، دستوری مبنی بر لزوم انجام برخی تغییرات صادر کرد. بر اساس دستور فوق، متن تبلیغاتی این سریال روی بیلبورد، از «شبکه مخفی زنان تشکیل شد» به «شبکه مخفی زنان در راه است» تغییر پیدا کرد.

 در راستای این اقدام وزارت ارشاد، مدیرعامل نماوا طی نامه‌ای به محمدمهدی اسماعیلی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درخواست کرد که مرجع روال قانونی اخذ مجوز مشخص شود. سریال «شبکه مخفی زنان» قرار است در روزهای آینده به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود.»

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت