چرا حمیدرضا آذرنگ در میانه راه از سریال «مستوران» حذف شد؟

یکی از بازیگران «مستوران» درباره حذف ناگهانی حمیدرضا آذرنگ از این سریال گفت: سازندگان این سریال به خاطر مساله دستمزد و هزینه نهایی پروژه قصه را تغییر دادند و نقش این بازیگر را از داستان حذف کردند.

چرا حمیدرضا آذرنگ در میانه راه از سریال «مستوران» حذف شد؟

، حمیدرضا آذرنگ، قهرمان قصه مستوران در این سریال نقش لیث را بازی می‌کرد و یک عطار امین در شهر مستوران بود. این بازیگر پس از آن که لیث بدون هیچ گونه مقدمه و پیش زمینه‌ای از داستان حذف شد، در پستی اینستاگرامی نوشت: بدرود لیث غریب. #ناتمام

برای مخاطبان سریال این سوال پیش آمد که چرا قصه‌ای که با لیث شروع شده بود با این شخصیت ادامه پیدا نکرد و او در میانه راه کنار گذشته شد.

در قسمت هفدهم این سریال ۲۶ قسمتی شاهدیم، لیث در حیاط خانه ای پسرکش را می بیند و او را صدا می زند، لطف علی به سمت پدرش می‌رود و او را در آغوشش می کشد. در سکانس بعدی می‌بینیم که لطیفه، همسر لیث عزادار است و مردم شهر برای این شخصیت مجلس ختم گرفته‌اند. در قسمت‌های بعدی لیث در چند سکانس پراکنده حضور دارد و از قسمت بیستم به بعد ناپدید می‌شود. بدون آن‌که سریال درباره او اطلاعات خاصی بدهد.

یکی از بازیگران این سریال  مسائل مالی را دلیل حذف ناگهانی آذرنگ عنوان کرد و گفت: سازندگان سریال چون دیدند هزینه کار دارد سنگین تمام می شود؛ قصه را تغییر دادند و حمیدرضا آذرنگ را حذف کردند. آنها توانایی پرداخت دستمزد این بازیگر را نداشتند و ترجیح دادند او در ادامه قصه نباشد. شاید اتفاقات دیگری هم افتاده که من خبر ندارم. ولی من شنیدم که دستمزدشان سنگین بوده است.

چرا حمیدرضا آذرنگ در میانه راه از سریال «مستوران» حذف شد؟  

سریال مستوران علاوه بر حذف بازیگر نقش اول، تغییر کارگردان را هم تجربه کرد. کارگردانی ۷ قسمت اول این سریال تاریخی به تهیه کنندگی عطا پناهی برعهده سیدجمال سیدحاتمی بود و پس از گذشت پنج ماه از تولید سریال مستوران، مسعود آب‌پرور برای ادامه کارگردانی سریال مستوران انتخاب شد.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

مستوران محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۱۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت